ויראלי

עדן גולן שורפת את הרשת, נתניהו: "כבר הצלחת, מייצגת בכבוד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את עדן גולן: "עדן, אני רוצה לאחל לך הצלחה. את יודעת מה? כבר הצלחת! כי את מתמודדת לא רק באירוויזיון בדרך גאה ודרך מאוד מרשימה", רז שכניק כתב ידיעות אחרונות החמיא לזמרת: "עדן גולן, מאה אחוז מקצוענות. אלף אחוז מקצוענות. עדן גולן אכלה את הבמה ואת הקהל בקלילות"
מערכת ice |  1
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11)
אחרי שהתמודדה בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2024 במאלמו, עדן גולן סחפה את הרשתות החברתיות וזכתה למחמאות מכל עבר, מפוליטיקאים ומעיתונאים שרצו בהצלחתה, מראש הממשלה ועד כתבי ידיעות אחרונות ורשת 13.
ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את עדן גולן: "עדן, אני רוצה לאחל לך הצלחה. את יודעת מה? כבר הצלחת! כי את מתמודדת לא רק באירוויזיון בדרך גאה ודרך מאוד מרשימה, את מתמודדת בהצלחה מול גל מכוער של אנטישמיות - ואת עומדת בזה ומייצגת את מדינת ישראל בכבוד ענק. אז שאי ברכה, ותדעי לך שכשצועקים לך" בוז", אנחנו צועקים לך "הידד"."
 
יאיר גולן כתב עוד לפני הביצוע: "עדן יקרה, כגולן לגולן. כשתעמדי הערב על הבמה הגדולה באירופה, בזמן שמיליוני בני אדם ברחבי העולם צופים בך – תעמדי זקופה וזכרי שכל עם ישראל מאחורייך. את הגעת הכי רחוק שאפשר, חרף המכשולים הרבים שהיו בדרך, בזכות הכישרון והנחישות שלך. זכרי גם את זה הערב ותהיי גאה בעצמך. אנחנו כבר גאים. וכולנו מחזיקים לך אצבעות. בהצלחה!".
רז שכניק כתב ידיעות אחרונות החמיא לזמרת: "עדן גולן, מאה אחוז מקצוענות. אלף אחוז מקצוענות. עדן גולן אכלה את הבמה ואת הקהל בקלילות. היא לא רק ראויה לעלות לגמר. היא ראויה לזכות". כתבת חדשות 13 נריה קראוס כתבה: "באירוויזיון כבר ניצחנו. עדן גולן. מצמררת. תודה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהממת אין עליה. ענקית (ל"ת)
    דליה 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור