ויראלי

אמא של עדן גולן מתפרקת: "בכיתי, כאב לי הלב עליה"

אולגה ואדי, הוריה של עדן גולן, נתבקשו שלא להגיע לאירוויזיון מטעמי בטיחות ונשארו לצפות בבתם מסלון ביתם. אולגה סיפרה: "כל כך כאב לי הלב על הרוע. הילדה שלי עומדת שם וכולם מתנפלים עליה"
מערכת ice |  1
עדן גולן בגמר האירוויזיון 2024 (צילום מסך כאן 11)
עדן גולן רשמה בסוף השבוע הופעה נהדרת בגמר אירוויזיון 2024 במאלמו שבשבדיה, כשסיימה במקום החמישי והמכובד, זאת למרות שהקהל בבית בחר בה בענק, אלא שרוב המדינות בתחרות עשו "יד אחת" על ישראל והחליטו לרסק אותה בניקוד, עם עוד מופע אנטישמי ומחריד שחווינו באירוויזיון, בנוסף לקריאות הבוז הצורמות כלפי הכוכבת הצעירה, מחזות שהזכירו לנו השנה מתקופות חשוכות ביותר בהיסטוריה.
עוד לפני שהחלה התחרות, היו חששות גדולים מאוד בישראל ובהפקת האירוויזיון מפני פגיעה במשלחת הישראלית או בישראלים המגיעים לבקר בעיר בזמן התחרות, עיר שהפכה לעוינת מאוד כלפי ישראלים ויהודים. לפיכך, הוריה של גולן, אדי ואולגה, נתבקשו על ידה לא להגיע לאירוויזיון מטעמי אבטחה, ונשארו לצפות בביתם מסלון ביתם.
בראיון שערכה ל-N12, סיפרה אמא של עדן גולן, אולגה, על מה שעבר עליה: "בכיתי בבית אחרי החזרה הראשונה. כל כך כאב לי הלב על הרוע. הילדה שלי עומדת שם וכולם מתנפלים עליה". למרות זאת, אולגה הודתה: "היא כל כך חזקה. זה נתן לה כוחות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תותחית
    נירה ממגדלים 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הילדה הזאת היא לביאה אמיתית! שמה את כל אנשי הפרוגרס בכיס האחורי, והם נפלו דרך חור קטן לארץ, ואז... בלי להרגיש היא דרכה עליהם!! להיות כאים בה!!
    סגור