ויראלי

בן אל תבורי נפרד אחרי שנתיים: מה הוביל לפיצוץ הגדול עם זוגתו?

בן אל תבורי ובת זוגו בשנתיים האחרונות, דני לוי, הפרידו כוחות בעקבות מריבה גדולה שהביאה את הסטייליסטית של קים קרדשיאן לארוז מזוודה ולעזוב את הבית. הכל על הפיצוץ הגדול
מערכת ice |  3
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם/ beneltavori)
בן אל תבורי, הזמר שעזב את ישראל לפני כשנתיים בעקבות הפיצוץ הגדול בינו לבין בת זוגו לשעבר ואם ילדו תו פרינס, אורטל עמר, שהוביל גם לפירוק הזוגיות של הכוכב עם סטטיק, וכבר הספיק לחזור ארצה, היה בזוגיות בשנתיים האחרונות עם הסטייליסטית דני לוי, קשר שהגיע לסיומו בפיצוץ גדול.
על פי דיווח היום (רביעי) ב-"וואלה", תבורי ובת זוגו בשנתיים האחרונות, שמשמשת כסטייליסטית של קים קרדשיאן וחיה על קו ישראל ארצות הברית, חוו משבר חמור מאוד בזוגיות.
על פי מקורבים יודעי דבר, אחרי מריבה גדולה שפרצה בין בני הזוג לשעבר, דני לוי החליטה לארוז מזוודה, לעזוב את הבית המשותף בו התגוררו בני הזוג, לקחה את הכלב שלהם ועזבה את הבית.
השניים נמצאים בנתק מוחלט ולא מדברים, כאשר הם אפילו הספיקו כבר למחוק את כל התמונות המשותפות שלהם ברשתות החברתיות ולהוריד עוקב אחד מהשנייה באינסטגרם. 
כזכור, לאחרונה נודע כי תבורי מנסה להגיע לעמק השווה עם האקסית אורטל עמר, זאת אחרי סכסוך משפטי קשה בעקבות הדלפות שלו מקלל אותה בהודעות קשות. השניים ערכו סדרה של מפגשים מאז החזרה שלו לישראל, זאת כדי שבן אל יבלה עם בנו זמן איכות שאבד בשל הסכסוך. אך כדי שזה יקרה, חייב נוכחות של אדם נוסף. בדרך כלל מדובר בדני לוי זוגתו או אופק כהן מנהלו האישי, וכעת יהיה מעניין לראות לאן זה ילך אחרי שהשניים כאמור נפרדו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו די..
    חן 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה למישהו שבן אל שנמצא בתקופה שבה צריך לחזור לתודעה יפרד מהסטיליסטית של קים. מגוחך שבכל פעם שמציינים את השם של בת הזוג שלו מוסיפים את שם התואר סטיליסטית של קים. זה מה שהיא ??? היא לא שום דבר מעבר!! אז די... יש לה שם בזכות עצמה . הוא יטוס אליה בימים הקרובים בטח יהיה קוקטייל או מסיבה אצל קים והוא יגיע עם הנעלי בית שלו
    סגור
  • נדהמתי
    צבי מעודה 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קללות מחפירות כלפיצבת הזוג וכלפי היחד הקטו השתלחות והתנהגות מזויעה מפליא שתנועות הנשים לא קראו להטיל עליו חרם.מה עשה בארצות הברית ממה התפרסם כאן ראינו כאשר שםט באיזה תוכנית לא פצה פה ולא ההיע דיעה
    סגור
  • 1.
    חופשה בפאריס
    90 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל
    סגור