ויראלי

טהוניה רובל מזועזעת: "החארות האלה, צריך להשמיד את כולם"

הדוגמנית התייחסה לתיעודים בהם ערבים-ישראלים רבים צעדו בגליל התחתון עם דגלי פלסטין, ואמרה על כך: "עוד לא ראיתי מדינה שמממנת את האויב. זה אמיתי שהחארות האלה שממומנים מהכספים שלנו, צועדים במדינה שלנו, עם דגלי פלסטין?"
מערכת ice | 
טהוניה רובל מתפרקת (צילום אינסטגרם @tahuonia)
הדוגמנית טהוניה רובל נחשפה לתיעוד בו אלפי ערביי ישראל צעדו אתמול (שלישי), יום העצמאות) עם דגלי פלסטין בגליל התחתון – ונותרה ללא מילים. היא החליטה לשתף סטורי בחשבון האינסטגרם שלה בנושא, ואמרה בהלם: "עוד לא ראיתי מדינה שמממנת את האויב. זה אמיתי שהחארות האלה שממומנים מהכספים שלנו, צועדים במדינה שלנו, עם דגלי פלסטין?"
עוד היא הוסיפה: "אני נדהמת כל פעם מחדש מה קורה במדינה הזו. אין בהם אמונה, צריך להשמיד את כולם". רובל התקשתה לקבל את העובדה כי המראות הללו אינם מתרחשים בעזה, אלא בשטחה של מדינת ישראל. "שילכו לעזה וירגישו בבית, למה פה? למה באדמה שלנו? מה יהיה עם המדינה הזו, רק אלוהים יודע".
אירוע נוסף חריג נוסף שקרה בהקשר זה הוא תלמידים מחטיבת ביניים בגני תקווה אשר זיהו כי מורתם למקצוע הערבית לקחה חלק בצעדת הנכבה. בעקבות כך, מחר (חמישי) צפויים התלמידים לקיים הפגנה ולדרוש כי זו תפוטר מתפקידה.  ממשרד החינוך נמסר: "המורה לא תחזור ללמד בביה"ס עד לסיום הליך הבירור שמתקיים במסגרת המשפטית של המשרד". בנוסף לכך, הנהלת חטיבת הביניים בגני תקווה הודיעה כי היא מקיימת התייעצות בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה