ויראלי

אסי עזר במתקפה על נתניהו: "פשוט מטורף, מי שמאמין לו - מגיע לו"

מגיש קשת 12 התייחס לפגישה שהייתה בין נתניהו לראשי הרשויות בצפון, במהלכה רה"מ טען כי יש תוכנית להחזרת המפונים ליישוביהם - אך הוא לא מוכן לפרט אותה. על כך כתב: "יותר מ-7 חודשים הם מפונים מהבתים שלהם, אבל הוא מבטיח שהצפון ישגשג"
מערכת ice | 
אסי עזר (צילום קובי אליהו)
המגיש אסי עזר (שרק לאחרונה משפחתו התרחבה) שיתף בחשבון האינסטגרם שלו הודעה מצ'אט הכתבים של חדשות 12, בה נכתב על ידי אדר גיציס כי הסתיימה פגישת ראשי הרשויות בצפון עם רה"מ נתניהו, במסגרתה הוא נשאל אודות תוכנית מסודרת להחזרת המפונים ואמר: "יש לי תוכנית סדורה להחזיר את התושבים עם ביטחון מלא". עם זאת, הוא אינו הסכים לפרוס את תוכניתו המלאה בפני ראשי הרשויות, מה שהצליח לתפוס את תשומת הלב של עזר.
"יותר מ-7 חודשים הם מפונים מהבתים שלהם, איבדו עסקים, משפחות התפרקו, ילדים מחוץ למסגרות, משפחות של חמישה ישנים בחדרי מלון שאמורים לאכלס זוג, אבל הוא מבטיח להם שהצפון ישגשג", כתב עזר. "פשוט מטורף. מי שעוד מאמין לו, מגיע לו".
עזר שומר על פעילות מוגברת ברשתות החברתיות, כאשר רק לאחרונה ערך סשן שאלות ותשובות במסגרתו ענה על שאלות בנוגע לחיים הפרטיים שלו. אחד הנושאים שעלה הוא בנוגע לעובדה כי המגיש נהג לקחת בעבר כדורים פסיכיאטריים להתמודדות עם חרדות, וסיפר כי הגמילה מכדורים אלו היא תהליך שנעשה באיטיות, באמצעות ליווי של גורמים מקצועיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה