ויראלי

נועה קירל מתאוששת מהפרידה: זה המהלך של הכוכבת

נועה קירל נפרדה לפני כשנה ממנהלת מערך הסושיאל שלה, רוני פרץ, ומינתה במקומה לפני כחצי שנה את רואי יצחק. כעת, לפני כמה שבועות הצטרפה לצוות גם כוכבת הרשת אלינה רבינוביץ' שתעבה את חתום הקריאייטיב
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום יוטיוב/ The New York Sun)
לפני קצת פחות משנה, נועה קירל, כוכבת הפופ הצעירה, נפרדה ממנהלת מערך הסושיאל שלה, רוני פרץ, לאחר שעבדה בצמוד אליה במשך שנים, על רקע חילוקי דעות. במקומה מינתה לפני חצי שנה את רואי יצחק שמנהל את כלל מערך הדיגיטל והסושיאל של הכוכבת.
היום (רביעי) נודע כי קירל התאוששה סופית מהפרידה ויצאה בצעד נוסף, במסגרתו צירפה לצוות גם את כוכבת הרשת אלינה רבינוביץ' שתעבה את תחום הקריאייטיב. כך על פי פרסום ראשון של "מאקו".רבינוביץ' הצטרפה לצוות לפני כמה שבועות.
רבינוביץ' מוכרת מאוד בתעשייה, בעיקר בזכות כך שהיא מנהלת סושיאל של סלבס רבים מאוד, בהם ניתן למצוא גם את רן דנקר, איתי לוי, נטע ברזילי, הראל סקעת ועוד. נוסף על כך, רבינוביץ' מנהלת לעצמה עמודים ברשתות החברתיות, בהם קרוב לחצי מיליון עוקבים. 
כזכור, לפני מספר חודשים הדרמה בין קירל למנהלת הסושיאל שלה לשעבר, רוני פרץ, הגיעה לשיאה, זאת לאחר שהשתיים נפגשו על סט צילומים של פרויקט חדש, והורגש כי מתח רב שרר ביניהן.
קירל, שהגיעה לסט הצילומים לפרסומת של סמסונג, ביקשה להגיע עם צוות מיוחד משלה ושפרץ, עמה היא נמצאת בסכסוך, לא תגיע. בסופו של דבר, המתיחות הגיעה עד לכדי פיצוץ של ממש אחרי שפרץ החליטה בעקבות הסכסוך עם קירל לסיים את עבודתה ולהתפטר מסמסונג. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נודניקית
    אזרח 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יאאלה כל פלוץ את מעלה שחררי.חושבת היא אייל גולן
    סגור
  • 1.
    ?
    אציר 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואני נפרדתי מהסופרמרקט שלי.את מי היא מעניינת בכלל?
    סגור