ויראלי

מכורים לאכילת נייר טואלט? אתם לא לבד - התיעוד המטריד נחשף

על פי סרטון ויראלי שמתפוצץ ברשת, אישה מארצות הברית בשם קינה התראיינה וחשפה באומץ כי כבר מעל 20 שנה היא אוכלת נייר טואלט: "נחשו מה? נייר טואלט מכיל אפס קלוריות וזה גם לא יעניק לך האנגאובר" 
מערכת ice | 
נייר טואלט (צילום pixabay)
"השם שלי קינה, אני בת 30, ואני גרה בבולטימור, מרילנד", הציגה את עצמה קינה בראיון המדובר תוך כדי שהיא מוציאה חתיכות נייר טואלט ומתחילה לאכול מול המצלמות. "אני מכורה ללאכול נייר טואלט כבר מעל עשרים שנה. אני אוכלת נייר טואלט מהשנייה הראשונה שאני קמה בבוקר, לפעמים לפני שאני מצחצחת שיניים. מהרגע שאני קמה בבוקר, במיוחד ביום יפה כזה, שהציפורים מצייצות ויפה בחוץ, מה יותר טוב מלהתחיל את היום עם נייר טואלט?", שאלה. 
"בעיקרון אני אוכלת נייר טואלט כל יום, כל היום", אמרה  קינה והמשיכה: "אבל הכל בסדר, זה פשוט נוגע לי בנקודה מסוימת. ונחשו מה? נייר טואלט מכיל אפס קלוריות וזה לא יעניק לך האנגאובר". עוד נמסר בסרטון שקינה אוכלת ארבעה גלילי נייר טואלט ביום. "יש אנשים שיגידו שכל ניירות הטואלט הם אותו הדבר, אבל זה לא. יש הבדל בין שכבה אחת או שתי שכבות של נייר. שכבה אחת היא יותר טובה, לא צריך לעבור את כל הסטרס, זה כמו לאכול את הלחם בלי החלק הקשה". 
עוד התראיין האקס של קינה, אנטוני שאמר: "נייר טואלט לא נועד לאכילה, זה לא מתפרק כמו אוכל בגוף, זה מגעיל אותי". קינה מצידה הגיבה: "אנשים לא יודעים מה הטעם של זה כי הם אף פעם לא ניסו לאכול נייר טואלט. הרגע שהפה מתמלא מים והקריספיות בביס, זה כמו ממתק טוב עשוי מכותנה". 
בנוסף, נכתב בסרטון כי קינה מבזבזת 2,700 דולר בשנה רק על אכילת נייר טואלט, כשהממוצע האמריקאי מבזבז על נייר טואלט רק 182 דולר בשנה, לצריכה רגילה ולא למאכל. "ההרגשה הזאת אחרי ארוחת חג טובה, כשאתה יושב על הספה מתרווח ונרגע, זאת ההרגשה שאני מקבלת אחרי שאני אוכלת נייר טואלט. אני אוכלת את זה בכל מקום, בעבודה, בנסיעה ואפילו כשאני הולכת לעשות ציפורניים", אמרה תוך כדי שאכלת נייר טואלט בפומבי. "זה ממש טעים" אמרה למנהלת סלון היופי שהסתכלה עליה המומה. 
 
"זאת מפית?", "לא זה נייר טואלט", ענתה קינה כשנשאלה מה היא אוכלת. "זה מוזר, היא אוכלת נייר טואלט בלי לשתות עם זה מים", אמרה מנהלת סלון היופי. כמו כן, כשחשבנו שהסרטון לא יוכל להיות מוזר יותר, קינה חשפה כי היא אוהבת לתבל את נייר הטואלט שהיא אוכלת עם לא פחות מאשר מרכך כביסה: "זה כמו לתבל עוף, זה כל כך טוב" אמרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה