ויראלי

מירי רגב לא צפתה את זה: מפגינים השמיעו את התחקיר מחוץ לביתה

גם אם ניסתה, מירי רגב לא יכלה לחמוק אמש משידור חלקו השני של התחקיר עליה בתוכנית "המקור": מפגינים שהתמקמו בסמוך לביתה בראש העין השמיעו בקולי קולות את התוכנית, כך שלא יקרה מצב שבו רגב (או אחד משכניה) יפספס את הפרטים  
רוני שיינר |  5
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אמש, בזמן שהתרווחתם על הספה וצפיתם בתחושות כאלה ואחרות בחלקו השני של התחקיר ששודר על השרה מירי רגב בתוכנית "המקור" ברשת 13, רגב עצמה ושכניה נאלצו לשמוע את הסאונד לא רק ממסכי הטלוויזיה.
קבוצה של מפגינים הגיעה סמוך לביתה של שרת התחבורה כשהם מצוידים בשלטים ובמגפונים, והשמיעו את התוכנית בקולי קולות, לרגב עצמה ולשכניה ברחוב השקט בראש העין. שוטרים שהוזעקו למקום ניסו להרחיק את המפגינים במשך דקות ארוכות, תוך שהם מבקשים: "חבר'ה תרדו בבקשה למטה, אסור לכם להיות פה".    
 
הפגנה מחוץ לביתה של השרה מירי רגב (טוויטר  @lirishavit)
סרטון ובו תיעוד ההפגנה הפך לוויראלי ברשת, כאשר גולשים רבים הביעו סיפוק רב מהמעשה. בין התגובות: "אין על המפגינים הגאונים האלו", "משמיעים לה את היהלומים?", "שלא תגיד כמו כולם 'לא צפיתי, לא שמעתי'" ו"גאונים, כל הכבוד".
שעות ספורות לפני, פרסמנו כי נגד רביב דרוקר ורשת 13 הוגשה תביעה מטעמה של מירי רגב. בתביעה נכתב כי "התוכנית כולה התבססה על הבל פיו ועל מסמכים חלקיים ומסולפים שנגנבו ממשרד התחבורה על ידי עובד לשעבר". 
עוד נכתב כי השרה דורשת "לתקן בפתח תוכנית המקור הבאה את כל אותם שקרים ובדיות שנטענו על ידכם, להעלות את תגובתה המלאה של מרשתנו בתוכנית ובאתר רשת לאלתר, באותה רמת חשיפה שבה קידמתם את הטענות השגויות ולהתנצל בפתח התוכנית הבאה על השמטת החלקים המהותיים מתגובת מרשתנו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בן
    פנחס בן אלעזר 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירי אלוקים משלם לך על מה שעשית בהיתנתקות קראת למתישבים ברברים קבלת את מה שמגיע לך.כל מי שהיה שותף להתנתקות אלוקים נפרע ממנו .תכיני את הצימידן לנווה תירצה
    סגור
  • 4.
    ערוץ 13
    אני 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שקרים והנדסת התודעה בערוץ 13...תתביישו!!! מירי תהיי חזקה האנרכיסטים לא יישברו את רוחנו או אותנו..לא לעולם חוסן!! יש בורא לעולם והם את העונש שלהם יקבלו משמיים!!!
    סגור
  • 3.
    במקומך הייתי מתפטרת ובורחת לחול
    בושה 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אבל הבושה אבדה מזמן, הא מירי?
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד. (ל"ת)
    נכהצ 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    כתבה חשובה ביותר לאן הולכים הכספים של האזרחים??
    דלית 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    צריך להשלים אותה עם לאן הולכים כספי הבטוח לאומי של האזרחים מ 2003?
    סגור