ויראלי

חודשיים אחרי האירוסין: הזמרת והיוצרת נישאה לבן זוגה

שי המבר נישאה אמש לבחיר לבה, נדב סיון, בחתונה אינטימית מול חמישים אורחים, במטע זיתים בצפון הארץ. המבר חשפה את פגישתם הראשונה: "מצאתי את עצמי עומדת מול השכן יפה התואר וכל השכנים האחרים במגבת, שמפו על הראש וסכין גילוח ביד"

רוני שיינר |  1
שי המבר ונדב סיון (צילום בן קלמר)
הזמרת והיוצרת שי המבר (26), בוגרת התוכניות "בית הספר למוזיקה" ו"הכוכב הבא", נישאה אמש (ראשון) לבן זוגה בשלוש השנים האחרונות, נדב סיון (32). השניים התארסו לפני חודשיים, במהלך חופשה משותפת בתאילנד, לשם המריאו לאחר שנדב שב הביתה מחמישה חודשי מילואים ביחידה מובחרת.

הסטורי שפרסמה קרן פלס (אינסטגרם)
המבר וסיון נישאו זה לזו בחתונה מצומצמת במטע זיתים במושב אמירים שבצפון הארץ בנוכחות חמישים אורחים בלבד. בין הנוכחים הייתה קרן פלס, שכיהנה על תקן מנטורית בימי התוכנית "בית הספר למוזיקה", בה השתתפה המבר כשהייתה בת 13.
המבר שיתפה על ההיכרות עם סיון: "חודש מאי 2021 יצאתי מדירת השותפים המתפוררת שלי אל הרחוב הקודח מחום של סוף האביב. במרפסת שפונה אל הרחוב , דירה מתחתיי, פתאום היית אתה. מנגן בגיטרה במסירות. העפתי מבט קטן וסקרן וגיליתי שיש לי שכן חדש. לרגע אחד הרגשתי שהגבר הזה הולך להפוך לי את החיים". 
היא המשיכה וסיפרה: "זמן קצר אחר כך בלוח השנה, אזעקה מחרישת אוזניים תפסה אותי במקלחת וככה מצאתי את עצמי עומדת מול השכן יפה התואר וכל השכנים האחרים במגבת, שמפו על הראש וסכין גילוח ביד. לא ממש הלוק שדמיינתי, אבל בהחלט כזה שתופס תשומת לב. ראיתי בזה הזדמנות. חיפשתי אותך בקבוצה של הבניין וכתבתי לך שמכל השכנים איתך אני מרגישה הכי בטוחה בחדר מדרגות". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקסימה
    ליאה 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה במזל טוב! חתונה יפה וצנועה
    סגור