ויראלי
טיקטוק הוציאה יוצרי תוכן למצעד החיים בפולין: "למען הדורות הבאים"
טיקטוק ישראל בפרויקט זיכרון דיגיטלי: שלחה 14 יוצרי תוכן למצע החיים בפולין והבטיחה: "מחויבים למגר את תופעת השנאה והאנטישמיות"
.jpeg)
במהלך ארבעה ימי מסע, אשר הגיעו לשיאם היום (חמישי) במצעד החיים בפולין, 14 יוצרי טיקטוק מהמובילים ביותר בישראל ייצרו תוכן יצירתי במטרה להנציח את זיכרון השואה ולהנגיש אותו לקהל רחב מגילאים שונים, בישראל ומעבר לים.

המשלחת במחנה הריכוז אושוויץ-בירקנאו. קרדיט: טיקטוק ישראל
במסגרת המסע, המשלחת צעדה במסלול ההיסטורי בין אושוויץ לבירקנאו, לצד נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג, ונשיא פולין, אנדז'יי דודה, אשר הובילי את המצעד השנה. אליהם יצטרפו 40 שורדי שואה בגילאי 80 עד 97, בהם ניצולי מחנות ההשמדה ואלו ששרדו את המלחמה כשהתחבאו ביערות או ניצלו לאחר שהוסתרו על ידי חסידי אומות עולם, וגם - שורדי שבי.
לצד הביקור במחנות אושוויץ ובירקנאו יוצרי התוכן נפגשו עם שורדי שואה כדי לשמוע עדויות ממקור ראשון. בנוסף, במהלך ימי המסע נפגשו היוצרים עם נציגים ממשלחות נוספות מהארץ ומהעולם שהגיעו למצעד.
זוהי השנה השנייה ברציפות בה מוציאה החברה את המשלחת, בשנה שעברה משלחת יוצרי התוכן הפיקה יחד עשרות סרטונים שהגיעו ליותר מ-22 מיליון צפיות בחודש מאי 2024 לבדו. התכנים יעלו לטיקטוק תחת ההאשטגים הרשמיים של מצעד החיים השנה בפלטפורמה #MOTL ו-#MarchOfTheLiving2025.
ליאור וינטראוב, מנהל קשרי הממשל בטיקטוק ישראל אמר: "אנחנו מחויבים למגר את תופעת השנאה והאנטישמיות ולהנכיח באופן דיגיטלי עבור הדורות הבאים את זיכרון השואה. עקרונות אלו מתבטאים ביוזמה המבורכת הזו אותה אנחנו הופכים השנה למסורת. משלחת יוצרי התוכן שלנו מונה יוצרים מוכשרים שיכולים לגעת בקהלים רבים ומגוונים ולהעביר אליהם את החוויה שלהם מהמסע באמצעות תוכן אותנטי ויצירתי, ואנחנו גאים על הזכות לעשות זאת יחד איתם".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה