ויראלי
יוצרי התוכן הבולטים בטיקטוק יככבו: זו סדרת הדוקו החדשה
יוצרי תוכן רבים טסו עד לסרי לנקה לצלם סדרת דוקו חדשה שתשודר בטיקטוק בלבד, כפי שמתפרסם לראשונה ב-ice. ובזמן שחלק מתעדים כבר את המסע שלהם ברשתות, כעת נחשפים כל הפרטים על הבחירה המסקרנת
בזמן שחלק גדול מהאנשים צורכים את החלבון שלהם ממעדני חלבון של "שטראוס PRO", בחברה החליטו לצאת במהלך מבטיח ולהטיס 12 יוצרי תוכן ישראלים מובילים שמעניקים ערך מוסף לקהל העוקבים שלהם, שחלק מהם בעלי קהילה פעילה של ממש, ולשתף את המסע במשך 7 ימים עד לסדרת דוקו בלעדית לאפליקציית טיקטוק, כאשר מותג החלבון והאפליקציה משתפים פעולה.
למעשה במותג מוסרי כי המטרה הינה לעודד את הצופים לנהל אורח חיים בריא וספורטיבי באופן מהנה. יוצרי התוכן עוברים בסרי לנקה אתגרי ספורט ושומרים על אורח חיים בריא ביעד האקזוטי. במרכז המסע עומדים עקרונות של חיבור לגוף, לנפש ולקהילה, במטרה להעלות את המודעות להנאה מספורט ולאופן בו ספורט ואורח חיים בריא משפיעים לטובה על היומיום של כל אחת ואחד מאיתנו.
המסע שנערך בשבוע זה, במשך שבעה ימים, כולל פעילויות כמו גלישה בים, מדיטציה, יוגה, אמבטיות קרח, פילאטיס, ריצה, סאפ, ריקוד וטיולי ג’ונגל, לצד רגעים של חיבור אישי וחוויות קבוצתיות.
היוצרים שמשתתפים בפרויקט הם אלינה רבינוביץ (423K), איתי בצלאלי (152K), אוהד הנווד (אוהד נבון) (87K), אוראל ניסן (75K), גל זינגר (84K), שיינה היידי (123K), נבו עמרני (253K), ירדן חדד (K474) דור עזמי (83K), תום שקד (35K), שחף רז (29K), הילה פרל (33K). יחד הם מגיעים לכ-1.8 מיליון עוקבים עם מיליוני צפיות.

צילום: ROCO RONIT COHEN

צילום: ROCO RONIT COHEN
במהלך המסע מתעדים היוצרים את התהליך האישי והפיזי שכל אחד מהם עבר באמצעות יצירת תוכן אישי סביב עולמות הבריאות, הכושר והאיזון המנטלי, כאשר הפקת הסדרה ליוותה אותם לכל אורך הדרך. הסדרה בת 45 הפרקים, מציגה את סיפורם ואת האופן שבו כל אחד מהם מצא בסרי לנקה משמעות חדשה בתנועה ובחיי היומיום.
הסדרה נוצרה כחלק מחיבור טבעי בין המותג PRO המזוהה עם פעילות גופנית וצריכת חלבון באופן בריא, לבין פלטפורמת התוכן הפופולארית טיקטוק, ובה פועלות מגוון קהילות מתפתחות העוסקות בוולנס וכושר. החיבור בין הצדדים יצר פורמט דיגיטלי המציע לצופים מפגש אינטראקטיבי ומעורר השראה, שמאפשר לבחון דרכים חדשות לניהול אורח חיים פעיל.
לירז סופרין - מנהל השיווק של מחלבות שטראוס: "PRO תמיד מחפש דרכים חדשות לפרוץ גבולות, בין אם במוצרים המדהימים והייחודיים ובין אם באופן שבו אנחנו מתקשרים עם הצרכנים.יות. בסדרת הרשת הייחודית והראשונה מסוגה שיצרנו יחד עם טיקטוק, "ליהנות כמו PRO", אנחנו מביאים לחיים את רוח המותג – השמה זרקור על רגעי ההנאה בספורט - בצורה הכי צבעונית ואותנטית שיכולה להיות - דרך יוצרים אמיתיים שחיים את זה יום־יום. זה לא עוד קמפיין, זו חוויה! כזו שמראה שאפשר לשמור על אורח חיים פעיל ובריא, ליהנות מזה, ולמצוא את הדרך האישית והמתאימה לכל אחת ואחד".
עוד ב-
אביעד רוזנבוים - מנהל פעילות התוכן בטיקטוק ישראל מסר: "יותר ויותר יוצרים וקהילות בישראל מוצאים בטיקטוק מקום לשתף את הדרך שלהם לעבר חיים מאוזנים, פעילים ובריאים. תכני ספורט, כושר ואורח חיים בריא הם מהתחומים המתפתחים בפלטפורמה ומייצרים קהילה חיה ותוססת של השראה, תמיכה ואותנטיות. הפרויקט 'ליהנות כמו Pro', הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו טיקטוק מאפשרת לסיפורים אישיים להפוך לחוויה קולקטיבית ולתוכן איכותי, שמחבר בין השראה, תנועה ויצירתיות. הסדרה תציג מגוון רחב של אפשרויות לשמור על אורח חיים בריא וספורטיבי שגם אפשר ליהנות ממנו, ומציעה לכל משתמש ומשתמשת בטיקטוק לבחור את הדרך המתאימה ביותר להם להצטרף למעגל היוצרים בתחום".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



