ויראלי
אלין גולן איבדה רכב יוקרתי בתל אביב: "לא נמצא אותו לעולם"
בילוי משותף של אילנית לוי ובתה אלין גולן הפך למסע חיפושים רווי בבכי אחר הרכב שהסתיים בקריאה לעזרה מליאם גולן: "אני מתחילה לחשוב שלא נמצא את הרכב לעולם"
בילוי של אמא ובת שגרתי בתל אביב הפך הלילה לדרמה מתועדת היטב ברשתות החברתיות, כאשר אילנית לוי ובתה אלין גולן מצאו את עצמן אבודות בחניון בסיום המחזמר "פרסיליה מלכת המדבר".
מה שהתחיל כערב של הנאה ותרבות קיבל תפנית לא צפויה כשהשתיים לא הצליחו לשחזר היכן חנו את רכבן, מה שהוביל לסדרת סטוריז משעשעת אך רוויית מתח, בהן ניסו השתיים להבין מי אשמה בסיטואציה.
לוי לא היססה לעקוץ את בתה על הביטחון העצמי המופרז שהפגינה בתחילת החיפושים, בעוד אלין מצידה הזכירה לאימה כי הלחץ התחיל עוד לפני המופע בעקבות "מלכת האיחורים", מה שגרם להן לחנות בחיפזון מבלי לשים לב למיקום.
ככל שנקפו הדקות והשעון הורה על שעה מאוחרת, הייאוש החל לתת את אותותיו. לוי שיתפה את עוקביה בתחושות הקשות כשאמרה כי היא מתחילה לחשוב שהן לא ימצאו את הרכב לעולם, ותיארה את חילופי התפקידים ביניהן כאשר אלין נתקפה חרדה והיא נאלצה, לדבריה, לחזור לתפקיד "האמא האחראית" למרות חוסר העניין המופגן שלה בסיטואציה.
גולן, שהטילה ספק ביכולות הניווט של אימה, החליטה לעבור למוקד החירום המשפחתי והזעיקה את אחיה, ליאם גולן, שיגיע לחלץ אותן מהעיר הגדולה בחזרה לביתן ברחובות.
ליאם גולן, שמצא את עצמו מוקפץ מהמיטה באחת בלילה, ששיתף את חוסר שביעות רצונו מהקריאה המפתיעה. הוא סיפר לעוקבים כי נאלץ לצאת לדרך לאחר שאחותו התקשרה בבכי ובלחץ כבד, תוך שהוא תוהה "מה חטאתי בחיים?".
עם זאת, כעבור דקות ספורות הגיעה התפנית המיוחלת: אילנית ואלין הצליחו לבסוף לאתר את המכונית בכוחות עצמן, מה שאפשר לליאם לשוב על עקבותיו הביתה זמן קצר לאחר שיצא.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(38):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
35.אילניתיופית 05/2026/18הגב לתגובה זו0 0וו כתבה בעתון חבל שלא פרסמת בראש החדשות ב12סגור
-
34.מה הן עוד יעשו?יש"ו של הימין כולם. 05/2026/18הגב לתגובה זו0 0משפחה זבל. משפחת ביטון גולן שדה וגרורותיהן הסרטניים, הם יצורים מיותרים. חבל על החמצן שהם מבזבזים.סגור
-
33.אפילו עכוזי לא מצאתי עניין. (ל"ת)לפנתיאון 05/2026/17הגב לתגובה זו1 0סגור
-
32.משפחה בהפרעההאח הגדול 05/2026/14הגב לתגובה זו1 0עכשיו אני רגוע ואשן בשקטסגור
-
31.בקיצור מעניין את הת....מושיק 05/2026/14הגב לתגובה זו1 0משפחה הזויהסגור
- טען עוד
-
30.סיפורי פוגי. בצפון מתפוצצים רחפני נפץ על החיילים???? (ל"ת)ישראלה 05/2026/13הגב לתגובה זו2 0סגור
-
29.וואאוואתיקה 05/2026/13הגב לתגובה זו2 0עוד קטן עליכםסגור
-
28.כתבה לא מעניינת. אבל....אייל ג 05/2026/13הגב לתגובה זו2 0יותר מידי איפור ! הן נראות כמו זמרות טורקיות של שנות התישעיםסגור
-
27.תת ראמהאייל 05/2026/13הגב לתגובה זו1 0תת ראמהסגור
-
26.מעניין את הביציםשרוליק ירוק 05/2026/13הגב לתגובה זו6 1ממש טלנובלה ישראלית.סגור
-
25.אמא'להנעמי 05/2026/13הגב לתגובה זו4 0רואים את האיפור הנורא הזה מיד מבינים את "הסחורה" גם בלי להכיר אותן מראש. זוועה אמיתיתסגור
-
24.משפחת גולן לויסעגעסכיעבלהי 05/2026/13הגב לתגובה זו4 0מענין את התחת. מתי היא מסיר את הםאלולה הדוחה? מכוערתסגור
-
23.עדדנממ 05/2026/13הגב לתגובה זו3 0מרגש מאוד יצא לי פריחה בטוסיק מרוב התרגשותסגור
-
22.גם לי זה קרה מהיום אני מצלם את מקום החניה קומה מספר (ל"ת)דוד 05/2026/13הגב לתגובה זו2 0סגור
-
צריך לצלם היכן חנית בדיוק וכמובן גם איזו קומה (ל"ת)סיסי 05/2026/13הגב לתגובה זו1 0סגור
-
21.אבאאני מהצפון 05/2026/13הגב לתגובה זו3 0מה הבעיה היום אבאאאאאא יקנה לך חדש....קטן עליוסגור
-
20.ליאם גולןאברהם 05/2026/13הגב לתגובה זו3 0את מי זה מעניין שתי מטומטמותסגור
-
חניית רכבאלמוני 05/2026/13הגב לתגובה זו1 0כן פעם לא מצאתי תרכב בקניון הזהב גם בחניון בתל אביב ירדתי למטה עד סוף החניון לא מצאתי אותו כן זה הרגשת חרדה לא נעימה אולי לקחו לה תאוטו לסיבוב ושמו אותו במקום אחר כניראה נידלקו עליו אם היו גונבים אותו עד הערב לא היתה מוצאת אותו אם בכלל אבל יש מצלמות אבטחה בחניון רואים איפה היא חנתה מה היא סתומה צריך לראות באיזה מיפלס זה כניראה מהירות חיפזון לחנות ולברוח להיתנחק מהר מהאוטו בלי לשים לב סתומה כבר לא תהיי חחחסגור
-
19.למה??נענע 05/2026/13הגב לתגובה זו2 0למה לתת מקום לאלים שכמו אחיה עושים את השרות הצבאי בתל אביב .העיקר שהאמא מראיינת פצועים ואלמ ות עם פרצוףעל סף בכי.תיתביישיסגור
-
18.משפחת גולןאילן 05/2026/13הגב לתגובה זו2 0באמת אין מה לומר הסיפור סוחט דמעות לקחתי טישו אני חושב שצריך ללכת לבמאי לעשות תסריט לסרט ורוץ לבתי הקולנועסגור
-
17.ורק אייל מרגיששם 05/2026/13הגב לתגובה זו2 0חצי בן אדם כמה טוב שאפשר להתעסק בשטיות ולאחרות נהרסו החייםסגור
-
16.אין מילים. את מי כל זה מעניין?! (ל"ת)דנה 05/2026/13הגב לתגובה זו7 0סגור
-
15.כמה צומת לבאבנר 05/2026/13הגב לתגובה זו3 0צומי.סגור
-
14.אליןחחחחחח 05/2026/13הגב לתגובה זו2 0את מי הן מעניינות בכלל חחחחח מעט צומי חסר להם.סגור
-
13.שתי מפחידותלולי 05/2026/13הגב לתגובה זו4 1מה זה הגבות האלו והאיפור פחד אלוהיםסגור
-
12.רק טויוטה..מראה בדיוק היכן הרכבקאזה 05/2026/12הגב לתגובה זו2 0אגב , רכב יוקרתי ובלי איתוראן ? מדהיםסגור
-
11.אלין ואילניתללין קוסמטיקה 05/2026/12הגב לתגובה זו3 0ממש מעניין מה היו עושים בלי הסיפור הזה ממש מעניין את ה …….סגור
-
10.אז מי יותר מטומטמת ?שולה 05/2026/12הגב לתגובה זו4 0אז מי יותר מטומטמת????סגור
-
אילנית ואליןציונה 05/2026/13הגב לתגובה זו2 0שתיהןסגור
-
9.אילנית לויסיתוניתו 05/2026/12הגב לתגובה זו3 0נמאס כבר מהסיפורים שלהם הלך הרכב שיחקנו חדש יש להם מספיק כסףסגור
-
8.כמה טימטום ושפם במשפחה אחת (ל"ת)רון 05/2026/12הגב לתגובה זו4 0סגור
-
7.כמה טימטום ושפם במשפחה אחת (ל"ת)רון 05/2026/12הגב לתגובה זו3 0סגור
-
6.התפוח נפל קרוב לעץקלינט 05/2026/12הגב לתגובה זו6 0אילנית ידועה בתגובות דרמתיות מוגזמות ולכן התכונות עברו גם לאלין המפונקת. נכנסו לפאניקה בלי לעצור שניה ולחשוב.היו מתקשרות לאיתוראן,אבל אין שכל!!סגור
-
5.תפני לביטוח ותקני חדש (ל"ת)אני 05/2026/12הגב לתגובה זו1 1סגור
-
4.תכלס בחניות גדולות זה סיוט של החיים לחפש רכב (ל"ת)אפשר להבין 05/2026/12הגב לתגובה זו3 1סגור
-
3.צחלות חולת פירסוםרם 05/2026/12הגב לתגובה זו7 0שני צחלות מה עם החקירה של הסוטהסגור
-
2.חלולהחרגול 05/2026/11הגב לתגובה זו7 0מעניין את הביצה השמאלית שלי אנשים פה מתיםסגור
-
1.שתי פוקצות יש ברכב איתורן מתקשרים והם מכוונים אותכםאחמד 05/2026/11הגב לתגובה זו6 0אבל הן אוהבות לעשות דרמה וסטורי מכל דבר תגידו לי מי האבא ואגיד לכם מי הילדהסגור



