ויראלי

תיעוד: המתחזה שניסתה להפיל את משה נוסבאום

שחקנית התחזתה ל"מוהלת חרדית" והציגה את עצמה כאם לשבעה ילדים במהלך ריאיון שנתנה לכתב המשטרה של חדשות 12.  לאחר הריאיון, נוסבאום החליט לגנוז אותו, אך זה לא הפריע ליאיר נתניהו לצאת נגד ה"פייק ניוז"
אילן שניג |  3
נוסבאום מראיין את המתחזה החרדית (צילום ישי ירושלמי VIP)
המתחזה שניסתה להפיל את כתב המשטרה והריאיון שלא שודר: אמש, לאחר חצות, ריאיין כתב המשטרה של חדשות 12, משה נוסבאום, אישה חרדית שהשתתפה, לכאורה, בהפגנה, וטענה כי היא אם ל-7 והציגה את עצמה כמוהלת. 

צילום: ישי ירושלמי VIP
העיתונאי יאיר לוי, התעמת עם השחקנית המתחזה לחרדית: "ראיתי אותך גם במצעד הגאווה, למה את מתחפשת? את חילונית, אני מכיר אותך ואת מתחפשת, גם דיברת עם נוסבאום בתור חרדית, זה התחזות וזה לא בסדר"
 
המשתמש מוטי טל, שמזדהה כליכודניק, חשף את תמונותיה ושמה של השחקנית:
 
והמשתמש "המבין יבין" העלה קטע וידאו של השחקנית לאחר שהסירה חלק מהתחפושת:
 
יאיר נתניהו ניצל את האירוע, צריף תמונה של החרדית המתחזה ושל השחקנית שמגלמת אותה ותקף את "ערוץ התעמולה הבושלביקי 12". עורך מהדורת 12, יניב הלפגוט ענה לו: " שוב אתה משקר יאיר נתניהו? הקטע לא שודר מעולם בערוץ 12. אני יגיד לך כמו מה זה, זה כמו שמישהו יגיד שאבא שלו מרוויח 17 נטו ואז שוב מתברר שהוא משקר".
ועורך מהדורת 12, יניב הלפגוט ענה לו: "שוב אתה משקר יאיר נתניהו? הקטע לא שודר מעולם בערוץ 12. אני יגיד לך כמו מה זה, זה כמו שמישהו יגיד שאבא שלו מרוויח 17 נטו ואז שוב מתברר שהוא משקר".
 
גורמים בחדשות 12 מוסרים בתגובה: "הריאיון נעשה אחרי מבזק חצות ולמשה נוסבאום הגיעו כבר מידעים על כך שמדובר במתחזה ולכן לא שודר אפילו לא פריים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה הזויה אחת חושפת חזה ואחת מתחזה זה אנשים של המחאה
    מור 07/2020/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מחאה בדיחה אנשים הזויים
    סגור
  • 2.
    איזו גרועה היא. שקרנית. (ל"ת)
    פשוט גרועה. 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    המתחזה
    חני רוזן 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זה שהתחזת לחרדית בכדי להעלות טענותייך - כבר מראה עלייך שאת כ"כ חסרת ביטחון בעצמך עד כדי כך שחשבת שבתור את האמיתית לא היית מצליחה לשכנע אף אחד - לכן התחפשת! שקרנית, רמאית, מניפוליסטית שלא ראויה שיזרקו בך מבט בכלל... ו-אני מאד שמחה בשביל הכתב שלא נפל בפח המגעיל שניסית לטמון לו????! איכס יא מגעילה ואת ברוב חוצפתך "על הדרך"(אים לא שמת לב) גם עושה שם רע לחרדיות האמיתיות, לא אתפלא אים ברגע שכולם יקראו את תגובתי - כל החרדיות לא תפסקנה להציק לך ואינשאללה שלא תצליחי לישון בלילה בגלל זה????!!!
    סגור