ויראלי

ברוך בן יגאל לשופט מזוז: "אולי יום יבוא ותגיד שטעית"

ברוך בן יגאל, אביו של החייל עמית בן יגאל לוחם צה''ל שנהרג על ידי מחבל בכפר יעבד, מתייחס לפרישה של שופט העליון מזוז - שמנע את הרס בית המחבל: "מותר לך לטעות, ואתה טעית"
ארנולד נטייב |  2
ברוך בן יגאל (צילום תומר נויברג פלאש 90)
ברוך בן יגאל, מגיב לפרישתו של השופט מני מזוז. ברוך בן יגאל, הוא אביו של עמית בן יגאל, לוחם סיירת גולני שנהרג מאבן שהושלכה עליו במהלך פעילות מבצעית בכפר יעבד, שבצפון-מערב השומרון. כזכור, מזוז פסל את הריסת בית המחבל שביצע את הפיגוע, בטענה של פגיעה בזכויות יסוד.
בסרטון שהעלה ברשתות החברתיות אמר בן יגאל: "שלום לך, כבוד השופט מזוז. קראתי שאתה החלטת לפרוש מכס המשפט. אני רוצה לומר לך משהו אדוני השופט. ההחלטה שלך שלא להרוס את בית המחבל, שרצח את הילד שלי, הילד היחיד שבורא עולם נתן לי כל כך פגעה בנו, כל כך עשתה לנו לא טוב ולמרות זאת אני רוצה לברך אותך, לברך אותך בחיים החדשים שבהם אתה תמשיך".
עוד אמר כי "מי יודע אולי יבוא יום ואתה תגיד בקולך, שלך, שההחלטה שלך בעניין עמית בן יגאל, לוחם סיירת גולני, גיבור ישראל, טעות הייתה. מודה ועוזב ירוחם, אדוני השופט. מותר לך לטעות, ואתה טעית. אז אני מאחל לך הצלחה, המון בריאות ושנדע רק דברים טובים".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שופט?
    אבא 12/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מני מזוז הוא נפל בחברה הישראלית.מהשמיים בעז"ה עוד יכו אותו במחלה קשה וארורה ושם הוא הדין האמיתי עים בורא עולם..בשונה מהאב היקר ומשפחתו...נאחל לשופט לאלתר דין רודף והשם יתברך יעשה את עבודתו..צדיק גוזר והשם יתברך מקיים ולאלתר
    סגור
  • 1.
    למה לא להרוס את כל השכונה
    בר 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה זה העונש המוזר הזא אפשר להרוס את השכונה של המחבל אפשר או את העיר חוץ מנקמה שעלולה לעלות לנו ביוקר זה לא עוזר
    סגור