ויראלי

הבחירות של אנשי התקשורת: אופירה אסייג בתיעוד מהקלפי. דנה וויס: "מספיק ודי"

הבחירות לכנסת ה-24: אופירה אסייג ומיכל אנסקי תיעדו את עצמן מהקלפי. העיתונאית דנה וויס הגיעה לקלפי ואמרה: "הצבענו, השפענו. מספיק ודי". אווירה אופטימית אצל עיתונאי הימין: "בעזרת ה׳ נעשה ונצליח!".
אורן שטרנברג | 
עיתונים
יום הבחירות לכנסת ה-24 יצא לדרך הבוקר (שלישי). בשעה 07:00 נפתחו הקלפיות מדן ועד אילת. לאחר שפוליטיקאים רבים הלכו לממש את זכותם הדמוקרטית, יצאו להצביע וקראו לציבור לממש את זכותו, הגיע גם תורם של אנשי התקשורת שיצאו להצביע.
11:45: נשות הטלוויזיה מיכל אנסקי ואופירה אסייג הגיעו אל הקלפי לפני זמן קצר וממשו את זכותן הדמוקרטית להשפיע על ההנהגה שתוביל את המדינה במהלך השנים הקרובות. בתמונות שהעלו אל חשבונות האינסטרגם שלהן, נראו השנתיים משלשלות את המעטפה הכחולה אל תוך הקלפי. את זהות הפתק שבתוכה בחרו לשמור בסוד. 

גם העיתונאית ומגישת החדשות דנה וויס שיתפה את רגעי ההצבעה שלה בתמונה. "הצבענו, השפענו. מספיק ודי". 

עוד מוקדם יותר איש ערוץ 20 שמעון ריקלין קרא לציבור לצאת ולהצביע: "צאו להצביע. ובעזרת ה׳. ננצח. כי מי שחפץ חיים מצביע לימין".
 
העיתונאי בן כספית יצא להצביע ולאחר מכן הצטלם עם שלט גדול ואמר לעוקביו: "יאללה תורכם. לפני שיהיו תורים". אמש כתב בן כספית כי הוא מודאג משיעור הצבעה נמוך במעוזי השמאל- מרכז והתריע בכך שהדבר יביא לקדנציה נוספת של שלטון נתניהו: "נתוני ההצבעה של העיר העברית הראשונה, ערש החופש והליברליות, מטרידים מאוד. במרכז וצפון ת"א כמעט בכל הקלפיות אחוז ההצבעה נמוך. בב"ס גרץ, למשל, 4,229 לא הגיעו להצביע. במתנ"ס דב הוז 44% לא הגיעו. בשיכון ל' (בי"ס ארן), בבי"ס תל נורדאו, באשכול גנים טשרניחובסקי".
 
הפובליציסט גדי טאוב, הידוע בדעותיו הנוטות לימין, החליט להעביר מסר ללפיד וכתב הבוקר: "סליחה, מר לפיד. להפקיד את ישראל בידיך לא נראה לי שפוי בשום מובן".
עורך אתר 0404 בועז גולן, שהצהיר לפני מספר ימים כי יצביע למפלגתו של סמוטריץ, אכן עמד בהבטחותו כשהצטלם הבוקר עם פתק המפלגה ואמר:  "נתתי את קולי למען ארץ ישראל! בעזרת ה׳ נעשה ונצליח! דגל ישראל כחול".
 
עורך אתר 0404 בועז גולן, שהצהיר לפני מספר ימים כי יצביע למפלגתו של סמוטריץ, אכן עמד בהבטחתו כשהצטלם הבוקר עם פתק המפלגה ואמר:  "נתתי את קולי למען ארץ ישראל! בעזרת ה׳ נעשה ונצליח! דגל ישראל כחול".
 
גם עיתונאי הארץ אורי משגב בחר שלא להתעלם מהיום המיוחד והתייחס אליו בדרכו הייחודית, היישר מאולם הטיסות הנכנסות בנתב"ג: "טיסת אל על מניו יורק המריאה לפני דקות אחדות בדרכה לנתב"ג, שנפתח לכניסת ישראלים בעקבות מאבק ציבורי ועתירות לבג"ץ. לראשונה הוצבו הפעם קלפיות בשדה התעופה, והנכנסים יוכלו להצביע בהן. צאו לממש את זכותכן וזכותכם הדמוקרטית"
הפרשן לענייני חרדים של חדשות 13 אבישי בן חיים התייחס גם הוא לבחירות היום כאשר השווה בין הכרעת גורלו של נתניהו היום לזה של בגין בבחירות 1981: "'אתם בני חורין ושוב אינכם חיים תחת שלטון מפא''י' מנחם בגין, עצרת בחירות המונית, 1981. בגין מנצח. המוני ישראלים בני חורין ממשיכים לתמוך ביורשו נתניהו למרות רצח האופי המכוער שעשתה לו האליטה (ממשיכת דרך הדיכוי של מפא"י) בכל כוח שליטתה ההגמונית במערכת המשפט, בתקשורת המרכזית וכו'". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה