ויראלי

למה חיים לוינסון תומך בממשלה של נתניהו ומנסור עבאס?

חוסר ההכרעה במערכת הפוליטית מביא את כולם לחפש ממשלות אופציונליות, השם החם ביותר כרגע, שנמצא בלב המחלוקת על הרכבת הממשלה הבאה הוא מנסור עבאס שיכול לתת לנתניהו ממשלה בתמיכה מבחוץ, לוינסון לא התאפק והביע את דעתו על המהלך
עמיאל ירחי | 
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/חיים לוינסון)
מנסור עבאס הוא השם החם ביותר רגע, יו"ר מפלגת רע"מ למרות שקיבל את מספר המנדטים הנמוך ביותר היא ממליכת המלכים כרגע ויכולה לתת לנתניהו את האצבעות החסרות להרכבת ממשלה, לצד ההודעה הדרמטית של בצלאל סמוטריץ'  עיתונאים מימין ומשמאל מביעים את דעתם על המהלך האפשרי.
 
חיים לוינסון כתב הבוקר (חמישי) את דעתו על המהלך ונראה שהוא תומך ברעיון, לוינסון כתב בחשבון הטוויטר שלו: "כמובן שאנו בשמאל נשמח לשותפות יהודית-ערבית בממשלה ובכנסת. אנחנו הכי בעד." אבל לוינסון לא מפרגן, למרות שכתב שהוא בעד לוינסון תקף את מחנה הימין וכתב: "ידידיי ורעי חברי הכת הביביסטו-ריקליניסטית, אנחנו פשוט לועגים לכם. לועגים לאופורטוניזם שלכם. לאפס אידיאולוגיה. לסמרטוטיות".
המגיש אלירז שדה הגיב לו: "ממש אלימות במילים כתובות. בכל מקרה, הימין וערביי ישראל חיים בדו קיום הרבה יותר מהשמאל הישראלי, אז שווה לבדוק האם ניתן תחת הגבלות לקיים קשר זה גם ברמה הפוליטית. כל השנים השמאל הישראלי פחד מהחיבור של הליכוד עם הערבים, והיום אחרי הסכמי השלום בחוץ, אפשר להתחיל לסדר גם כאן בבית".
הבוקר (חמישי) בועז גולן איים על מפלגות הימין שלא ישתפו פעולה עם רע"מ ושמעון ריקלין הביע תמיכה במהלך, העיתונאי ברק רביד שיתף את הציוץ של לוינסון וכתב "מדוייק". כזכור, הבוקר בצלאל סמוטריץ' יצא בהודעה דרמטית ואמר כי לא יתן יד לממשלה בתמיכת רע"מ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה