ויראלי

האם משפחת רפאלי עומדת להופיע על המסך שלנו בקרוב?

משפחת העסקים והפנים היפות נמצאת בכל פינה, משערוריות משפטיות, קמפיינים, עסקים והופעה של בן המשפחה ב"מחוברים" החדשה. כנראה שמישהו חושב שהגיע הזמן לעשות על זה סדרה
מערכת ice | 
בר רפאלי ואחיה און. קמפיין הודיס (צילום אייל נבו)
משפחת רפאלי צפויה להופיע על המסכים שלנו בתוכנית דוקו-ריאליטי בסגנון "הקרדישיאנס". המשפחה בעלת עסקים בתחום האופנה בישראל שהחלה את דרכה בעולם העסקים בעקבות קריירת הדוגמנות של הבת, בר רפאלי, נמצאת במשא ומתן עם חברת HOT ליצירת דוקו-ריאליטי חדש בכיכובם. רק בשבוע שעבר פורסם כי אם המשפחה, ציפי רפאלי שמרצה עונש מאסר בגין העלמות מס, תשוחרר מוקדם מהצפוי, אם אכן יחלו הצילומים מעניין אם האירוע יקבל בהם במה.
משפחת רפאלי כבר נצפתה בטלוויזייה בפורמטים שונים. בשבוע שעבר התחיל שידור העונה החדשה של תוכנית הדוקו-ריאליטי "מחוברים" בכיכובו של דור רפאלי, הבן השני למשפחה ובעלים של חברת פיתוח במסגרתה פיתח את אפליקציית בליינדספוט.  כמו כן, לפני שנתיים התראיינו הרפאלים לתוכנית "חשיפה" של חיים אתגר בקשת 12.
אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, המשפחה המפורסמת תצטלם בחודשים הקרובים לדוקו-ריאליטי סטייל "משפחת קרדשיאן". די מפתיע שסדרה כזאת טרם צולמה בהתחשב בעובדה שמדובר באחת המשפחות המוכרות והמדוברות ביותר בישראל. אם הבוזגלוס, שמוכרים רק לחובבי הכדורגל שביננו, וג'קי אזולאי ואחיותיה הצליחו להוציא דוקו-ריאליטי משפחתיים מצליחים, נראה שמשפחת רפאלי שמוכרת כמעט לכל אזרח בישראל ועומדת מאחורי שערוריות רבות וחמות, עומדת לסחוף את כולם בסדרה שכזאת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה