ויראלי

צפו: רני רהב תקף: "אין גבול לשקר", חיים לוינסון הגיב בחיקוי

היח"צן הוציא סרטון בו הוא תוקף את עיתונאי "הארץ" על טענתו כי ניצח את רהב במשפט. לוינסון לא נשאר חייב בחר להגיב בסרטון בו הוא מחקה את רהב: "אדם מגוחך ופתטי"
מערכת ice |  3
חיים לוינסון ורני רהב (צילום משה שי ויוסי אלוני פלש 90)
מי שחשב ששני אנשים כמו רני רהב וחיים לוינסון יתנו לפסק הדין של בית המשפט השלום בהרצליה בתביעות ההדדיות ביניהם לחתום את הגולל על הסכסוך ביניהם - כנראה לא מכיר את השניים.
זמן קצר לאחר פרסום פסק הדין החל כל אחד מהשניים לפרסם ברשתות החברתיות הודעות על ניצחון במשפט. היח"צן של המדינה פרסם קישור לכתבה במעריב והוסיף "העיתונאי חיים לוינסון יצא שקרן", ואילו עיתונאי "הארץ" פרסם שרהב "חטף תביעה שכנגד ויצא מבית משפט בלי שקל".
רהב התרגז על כך שלוינסון טען לניצחון, למרות שבשתיים מתוך שלוש התביעות שהגיש העיתונאי הצדיק בית המשפט את רהב. היח"צן פרסם בין העיתונאים, ולאחר מכן בטוויטר ובפייסבוק, סרטון בו הוא אומר: "שלום לכל חברותיי וחבריי. קראתי באחד הציוצים של העיתונאי חיים לוינסון כאילו שהוא ניצח במשפט. אין גבול לשקר, אין גבול לחרפה. בית המשפט קבע חד משמעית שבתביעה שאני הגשתי נגד חיים לוינסון, עיתונאי מעיתון הארץ, (...) חיים לוינסון שיקר". כאן מפרט רהב את החלוקה בין הטענות בהן בית המשפט נטה לצידו לעומת זו שבה לוינסון ניצח.
"מכאן ולצייץ ציוץ כאילו שהוא הרוויח במשפט - ויש כאלה שעוד מאמינים לזה - לאן הגענו?", ממשיך רהב. "בית המשפט קבע: עיתונאי במדינת ישראל שיקר. שיקר בציוץ שלו; שיקר בעדות שלו. אני קורא לכולכם: תקראו את פסק הדין, זה פסק דין מהותי וחשוב לכל מי שעוסק בתקשורת בישראל. ללא מורא ופחד".
 
לוינסון לא נשאר חייב, ופרסם סרטון תגובה קצר בטוויטר, בו הוא מחקה את דיבורו של רני רהב ואומר: "שלום לכל חבריי וחברותיי. בית המשפט קבע היום שרני רהב הוא אדם מגוחך. הוא בא לבית משפט והוא חשב שהוא יוציא ממני כסף או התנצלות. הוא לא קיבל. רני רהב פתטי". לוינסון לא הסתפק בחיקוי, ומספר דקות לאחר מכן פרסם צילום מסך מתוך הסרטון של רהב, ובו על ראשו של היח"צן מודבק נתח בשר חזיר, ברמיזה לסיבה המקורית לתביעה - ציוץ בו כינה לוינסון את רהב חזיר.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי משלם להם ליחצ"ן ? על מה ? (ל"ת)
    לא ברור 05/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הוא מגוחך? כולנו מגוחכים ומממנים אותו
    אחד המממנים, לצערו.. 05/2021/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הבעיה הגדולה, שהאדם המגוחך והפתטי הזה, עשיר כקורח, הכל על חשבוננו, כמובן, וגם מצפצף על כולנו מהמקפצה הכי גבוה. אז אולי לוינסון צודק ואולי לוינסון מנסה לצחוק עליו, אבל מסתבר שכולם כולם, על ה.., של "" המגוחך""
    סגור
  • 1.
    זה נבלה וזה טריפה….. (ל"ת)
    אחד שיודע 05/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור