משפט

תיקו בתביעות הדיבה בין לוינסון ורהב, "מאשים שיש לי אובססיה מינית כלפיו"

בית המשפט השלום בהרצליה קבע הבוקר כי תביעת הדיבה של רני רהב נגד העיתונאי התקבלה וכי לוינסון אשם בהוצאת דיבה כנגד היחצ"ן בתביעה הראשית. רהב: "אני מודה לבית המשפט שקבע שהעיתונאי חיים לוינסון יצא אשם", ואיך עקץ עמית סגל?
 
מערכת ice |  4
חיים לוינסון ורני רהב (צילום משה שי ויוסי אלוני פלש 90)
העיתונאי חיים לוינסון הוציא את דיבתו של היחצ"ן רני רהב בשני מקרים ואילו במקרה השלישי, תביעתו הנגדית של לוינסון מול רהב התקבלה. כך נקבע הבוקר (חמישי) בבית משפט השלום בהרצליה בראשות השופט אמיר וצנבליט.
תביעות הדיבה ההדדיות הגיעו על רקע ציוץ של העיתונאי על הרכב של רהב, ובו קרא ליחצ"ן חזיר. התביעה הזו שהוגשה על ידי רהב התקבלה ונקבע שלוינסון פרסם לשון הרע.
לצורך האיזון לוינסון הגיש תביעת דיבה משלו כלפי רהב הקשורה למספר פרסומים בהם  רהב ביקש לבדוק כיצד ממשיכים להעסיק את העיתונאי לאחר שבשנת 2008 הייתה אלימות במערכת עיתון "הארץ" ותהה איך לא בודקים אותו. בשניים מהציוצים נקבע כי רהב דיבר אמת ושיש הגנת אמת בפרסום ואילו בכל הקשור לציוץ נוסף בו רהב ביקש לבדוק האם לוינסון הסתבך בחובות נקבע שתביעתו של העיתונאי בנושא הזה התקבלה.
רני רהב מסר בתגובה להחלטה: "יש להצדיע לעיתונאים חוקרים, לעיתונאי מופת בישראל שפועלים ללא לאות למען האזרחים ולמען המדינה, אבל ואבל גדול, עיתונאי שסרח, שמתנקם, שמנצל את כוחו נגד אדם חף מפשע, יש לרדוף אותו עד חורמה ואסור להיבהל מ'תביעת השתקה', או 'זה היה בתום לב' - זה לא עושה רושם על אף אחד והצדק תמיד מנצח גם באם זה לוקח זמן. היום אני מתרגש במיוחד שאמא שלי חנה רהב ואבא שלי יצחק רהב זוכים לראות את פסק הדין ונוכחים לדעת שהחינוך שלהם נתן בי את האומץ לרדוף צדק ולעולם לא לפחד מאיש חוץ מבורא עולם ואני גאה בהם על כך".
לוינסון בחר להגיב לתוצאות התביעה בטוויטר והוסיף לשמו בסוגריים את המשפט "היי רני איפה אתה חונה" ופרסם חלקים מהמשפט וטען כי בסופו רהב האשים אותו כי יש לו אובססיה מינית כלפיו.
 בהמשך העיתונאי הגיב לציוצו של עמית סגל בו העלה תמונה של בני הזוג שירה מרגלית ואילן שילוח חונה באדום לבן וכתב: "שנייה מתייג פה את רני רהב"
על כך הגיב סגל: "התלבטתי אם לכתוב "חזיר חניה" אבל בעקבות הלכת לוינסון-רהב החלטתי להימנע".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נגמר הסיפור של רני רהב
    מי שיודע יודע 05/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רני דוחה
    סגור
  • 3.
    מזעזע, זה ממש כמו פילטון, של"קרב אוחצ'ות" חסר רק משיכות
    אינטרפוץ 05/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מסה, זה אמיתי, אובססיה מינית? מיד לקנות ויברטורים
    סגור
  • 2.
    שקרנים
    .. 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממש לא תיקו. אתם משקרים. תביעת לוינסון צודקת, ומבין שלש תביעותיו של לוינסון שתיים נדחו ואחת התקבלה (כי ביקשו לבדוק אם הוא בחובות, המסכן). הטענות העיקריות נגדו, שהוא שקרו ואלים, פשוט הוכחו כנכונות.
    סגור
  • 1.
    חה חה חה. לוינסון יצא גדול (כמו תמיד)
    זקי 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אלוף!
    סגור