ויראלי

שר פיטנס קיימה את האירוע שבוטל. מי הגיעו לשמח?

כוהנת הכושר שר פיטנס קיימה אתמול את האירוע להולדת בנה לאחר שביטלה אותו לפני כחודש בעקבות האסון במירון ואחרי שעוררה סערה עם סרטון הבכי הויראלי שלה עם אירית רחמים
מערכת ice |  1
שר פיטנס (צילום אור גפן)
שר פיטנס, אושיית הכושר ובעלת רשת חדרי הכושר על שמה קיימה אתמול את מסיבת ההודיה להולדת בנם, ליאו. כזכור, המסיבה אמורה הייתה להיערך בבוקר ל"ג בעומר לפני כחודש, אך בעקבות אסון מירון שהתרחש כמה שעות קודם לכן החליטו שר ובעלה עידן לדחות את האירוע ולתרום את האוכל שהוכן למשפחות הנספים.
שר, ילדה את בנה ליאו לפני שנה ובתוכנית חשיפה של חיים אתגר חשפה כי מיד לאחר לידתו נדבקה בחיידק טורף והייתה במצב רפואי קשה עד שנאלצה לעבור שיקום של כמה חודשים עד שחזרה ללכת. בברית של בנה הייתה עדיין מורדמת ומונשמת ולקראת גיל שנה תכננה את המסיבה הגדולה שתפצה על מסיבת הברית וגם כמסיבת הודיה להחלמתה.
בין המוזמנים נכחו אלין כהן ומשפחתה, דור רפאלי, חיים אתגר, דין פישר,  עינב בובליל,  ערן זהבי ושי זהבי, עמוס לוזון, מירן ומאור בוזגלו, רוברטו בן שושן ואשתו, לירז אסייג, רומי עפרון, לינור אברג׳יל ואורון כלפון, אפרת וכטל, ועומר אדם שגם ביצע שיר בהקדשה לזוג, לצד ידוענים רבים נוספים שנכחו באירוע.
 

בעקבות דחיית המסיבה לפני חודש פירסמה שר באינסטגרם שלה סרטון שהפך ויראלי ובו מפיקת האירועים אירית רחמים שהפיקה את האירוע מוסרות הודעה על הביטול כששתיהן ממררות בבכי. 
הסרטון הפך ויראלי וזכה לביקורות חריפות וטענות שהשתיים רוכבות על הסיפור ליחצן את עצמן. כמו כן הסרטון אף זכה לחיקוי בארץ נהדרת שהכניס בתוכו גם את הביקורת האמורה. שר לא התלהבה במיוחד מהחיקוי ואמרה כי, "לקבל חיקוי בתוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת' זה בהחלט מעמד מחמיא (במיוחד מליאת המדהימה) אבל הפעם זה לא נראה לי מתאים לסיטואציה הקשה שהייתה. כאמא, ליבי נשבר ולא הייתי מסוגלת לחגוג בזמן שאמהות קוברות את ילדיהן. אחרי התדיינות קיבלתי החלטה לא פשוטה לבטל את אירוע השמחה הפרטי שלי - כדי לכבד את המשפחות שכרגע איבדו את יקיריהן באסון הנורא שבו אנשים שהלכו להתפלל- ולא חזרו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שר פיטנס
    רחל 05/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על המסיבה היפה הרבה שנים יפות ומאושרות
    סגור