ויראלי

צפו: אבשלום קור בריקוד פרוע באולפן גלגל"צ

אבשלום קור התארח בתוכנית הבוקר של גלגל"צ ונתפס בעדשה רוקד בהתלהבות באולפן עם הדר מרקס לצלילי שיר המתיחה הגדול בהיסטוריה ומפגין כישורי ריקוד מפתיעים
מערכת ice |  4
אבשלום קור (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
איש התקשורת והד"ר הגדול לעברית הגיע אתמול (רביעי) לאולפן גלגל"צ בתוכנית הבוקר "מדינה בדרך" עם הדר מרקס ובני כבודי להנחות יחד עם מרקס את שלוש השעות של התוכנית. ההגעה של קור לתוכנית מגיעה בעקבות חגיגות ה-40 לתוכנית המיתולוגית ארבע אחרי הצהריים שנחשבת שמקבצת את מיטב הזמר העברי. 
התוכנית שודרה בקונספט דומה למצעד גלגל"צ: בכל פעם שודר שיר מתוך אוסף ארבע אחרי הצהריים ולאחריו להיט בינלאומי שיצא באותה השנה. אבשלום קור ליווה את התוכנית לכל אורכה כשהוא נותן הסברים על השירים העבריים והזמר העברי. 
בסוף השעה השלישית והאחרונה לתוכנית שודר השיר "כל נדרי" של הזמר חיים משה שיצא לרדיו ב-1987. קור הסביר על הטקסט, ומרקס לצד מנגית הפתיחה הוסיפה "אחרי זה סונג של החיים", וה'סונג' אכן הגיע עם "Never Gonna Give You Up" של Rick Astley. שהגיע לראש מצעד הפיזמונים האמריקאי ובעקבות הפופולריות שלו הפך נושא למתיחת רשת בשם "ריקרולינג". 
 

כנראה שאחרי ההסברים המחכימים של קור על השירים העבריים מאחורי הקלעים קרה הדבר האמיתי - הד"ר קם לרקוד לצלילי שיר האייטיז. מרקס כמובן תיעדה הכל ואף העלתה כפוסט לאינסטגרם ולא לסטורי "שלא יעלם בסטורי". קור הפגין כישורי ריקוד בינוניים במיוחד אבל בני כבודי שהצטרף אליו הציל קצת את המצב, נראה שהיה שם שמח.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ענק. חמודיםםם (ל"ת)
    י 06/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אבשלום קור מלך!
    ערן 06/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הגיע הזמן להעניק לו את פרס ישראל?
    סגור
  • על מה בדיוק פרס ישראל? (ל"ת)
    מאיר 06/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • העברית מפעל חייו
    ערן 06/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שנדמה שבתחנות אחרות זה לא קיים, אבשלום קור מדריך את קרייני גל"צ לעברית תקנית ובכל מה שקשור לעברית ודקדוק, הוא האסוציאציה הראשונה שעולה. במשך שנים ערך והגיש תוכניות כמו באופן מילולי והגיע זמן לשון שרצו במשך שנים והוא בהחלט ראוי לפרס ישראל
    סגור