ויראלי

צפו: טרנטינו מפרגן אצל ג'ימי קימל "אם כבר להיתקע בקורונה אז בישראל"

הבמאי המפורסם התארח בלייט נייט של הקומיקאי וסיפר על החיים בישראל ואיך הוא לומד עברית בעזרת תכניות ילדים
מערכת ice |  1
קוונטין טרנטינו (צילום צילום מסך ABC)
קוונטין טרנטינו מוכר בהוליווד ובעולם בזכות סרטיו הרבים שמרתקים מיליוני אנשים ברחבי תבל סביב מסך הקולנוע או הטלוויזיה. בארץ יש לו טייטל נוסף "החתן של צביקה פיק". אתמול (שלישי) התיישב הבמאי המפורסם לריאיון אצל ג'ימי קימל ברשת ABC וסיפר איך הוא לומד עברית וכמה הוא מתרגש מבנו, ליאו בן השנה וחצי.
בריאיון של רבע שעה שנעשה לרגל ספרו החדש, "היו זמנים בהוליווד", המבוסס על הסרט המצליח בבימוי מלפני שנתיים, דיבר קוונטין טרנטינו על החיים בישראל "עברתי לתל אביב, הרעיון היה שנחיה שם שלושה-ארבעה חודשים ואז נעבור ללוס אנג'לס לפרק זמן דומה, אבל אז הגיעה הקורונה וארבעת החודשים הפכו לשנה".
קימל התייחס לכך שישראל הייתה אחת המדינות הראשונות בעולם שהצליחו להתגבר על המגפה וטרנטינו סיפר שאם המצב נכפה עליו אז לפחות זה היה בישראל ופרגן "כמובן שהייתי מעדיף לא להיות מחוץ למדינה שלי בניגוד לרצוני במשך שנה, אבל אם אני כבר במדינה אחרת בגלל הקורונה אז לפחות שזה יהיה במקום שהתמודד עם המגפה הכי טוב".
בהמשך קימל התייחס גם לבנו הבכור של טרנטינו ודניאלה פיק, ליאו. טרנטינו שלל את האגדה שאומרת שהוא קרא לתינוק על שמו של ליאונרדו דקפריו, וסיפר כי בנו קרוי על שם סבה של דניאלה והוסיף בחן "וגם כי בלב שלנו הוא היה האריה הקטן שלנו, ככה התייחסנו אליו". לאחר מכן התייחס הבמאי למילים שהוא יודע בעברית. זה התחיל בהתייחסות למילה היחידה שליאו יודע לדבריו להגיד - "אבא" והתלוצץ "בשליש מהפעמים הוא מתכוון אליי". בנוסף, טרנטינו סיפר כי הוא כבר יודע לקיים שיחה בסיסית בעברית ושהוא לומד את השפה בעזרת תכניות הילדים שליאו צופה בהן: "קאט זה חתול, הורס זה סוס וקאו זה פרה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כול הכבוד לו.... לפחות מפרגן לנו כמדינה..
    מיטל 06/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאון קולנועי ומוכשר..ומסתבר גם בן אדם נאמן! לא כמו גל גדות שישבה על הגדר , במקום להגן על מולדתה.
    סגור