ויראלי

צפו: הקריפטו הוא כוכב הקליפ החדש של רותם כהן

הזמר רותם כהן הוציא שיר חדש "לב על חביתה" עם קליפ מאוייר שבו הכוכבים החדשים הם מטבעות הקריפטו השונים 
אביחי דלאל | 
מטבע ביטקוין מככב בקליפ של רותם כהן (צילום צילום מסך)
הזמר רותם כהן הוציא אתמול (ראשון) שיר חדש "לב על חביתה" ביחד עם קליפ מושקע ומאוייר שבו ניתן היה לראות את הכוכבים החדשים: מטבעות הקריפטו. על פי שיחות עם מקורבים לזמר, כהן החל להשקיע בקריפטו. 
כאמור, אתמול בבוקר יצא שיר חדש לרותם כהן בהפקה מוזיקלית של סתיו בגר, מי שהפיק לנטע ברזילאי את השיר הזוכה באירוויזיון, השיר נכתב על ידי כהן ובגר והולחן על ידי השניים ביחד עם דביר קהלני. השיר יצא בליווי קליפ אנימציה שערכה חברת Avoxivision ובו מופיעים מטבעות קריפטו שונים כמו הביטקוין ומטבע הויצ'יין.
השיר "לב על חביתה" מדבר על בחורה שמבססת את חייה על הרשתות החברתיות וכמובן כסף. בכמה פעמים שהוזכרו המילים "הכל עליי" נראיתה תמונה של דמות שהחליפה את ראשה לביטקוין ודמות נוספת הרכיבה משקפיים שהעדשות שלהם הן מטבעות הויצ'יין, כמו כן כהן פירגן לעצמו גם בשטרות עם דמותו בקליפ. בשיחה עם מקורבים לזמר נודע לאתר ice כי רותם כהן הוא משקיע של מטבעות הקריפטו ולכן היה חשוב לו להציג את המטבעות גם בקליפ החדש.
 
בנוגע למטבעות הקריפטוגרפיים שמופיעים, הקליפ יצא יממה לפני שהביטקוין חצה את רף ה-50 אלף דולר לאחר שלושה חודשים בעוד הביטקוין הוא המטבע המוכר והחזק ביותר כיום בשוק המטבעות. לעומת זאת, הויצ'יין מטבע שהושק לראשונה באוגוסט 2017 והחל כשירות יצירת בלוקצ'יין בהתאמה לארגונים. כיום המטבע נמצא בשער של כ-13 סנט, שווי שוק של 8.53 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה