ויראלי

הילה קורח התחסנה בפעם השלישית והרימה לצוות הסיעודי

המגישה ד"ר הילה קורח התחסנה היום בפעם השלישית ושיתפה את הרגע באינסטגרם בתוספת פרגון למחסנת שיצר קצת בלאגן מאחורי התואר שהדביקה לה קורח
מערכת ice | 
הילה קורח (צילום חדשות 13)
מגישת מהדורת השבת ברשת 13, הילה קורח שיתפה באינסטגרם שלה כי היא עברה את החיסון השלישי, אחרי שאתמול בשעות הערב התרחב מבצע חיסוני הבוסטר לבני 30 ומעלה. קורח, שכידוע משמשת לצד קריירת העיתונאות שלה כרופאה בהתמחות בבית החולים מאיר, התחסנה במקום עבודתה ולא שכחה לפרגן לאחות שחיסנה אותה וציינה כי היא, "המחסנת מספר אחת".
הפרגון שלה כנראה לא התקבל בשקט ולאחר תמונת ההנצחה של החיסון השלישי, היא העלתה גם סרטון לסטורי ב היא מתוודת על אלופת חיסונים חדשה, וכדי שזה לא יעורר מהומות נוספות וסיפה קורח , "כל הצוות הסיעודי הוא מספר 1!", והזכירה את הדבר החשוב יותר שלשמו התכנסה בסטורי: "לכו תתחסנו, זה הכי חשוב".
אתמול נפתח מבצע החיסונים גם לבני 30 ומעלה אחרי שבשבוע שעבר נפתח לראשונה לבני 40 ומעלה. יחד עם זאת, הוטל מתווה התו הירוק לילדים באמצעות בדיקות סרולוגיות לאחר שהמבצע שהתחיל רק שלשום נכשל ולא הראה את ההצלחה שציפו לה.

נראה שעקב כך מאמצי משרד הבריאות לקטיעת שרשרת ההדבקה מתמקדים בלית ברירה בחיסון רחב יותר של האוכלוסיה שלגביה אושר החיסון, למרות הציפייה להנפקת תווים ירוקים לאחוז משמעותי מאוכלוסיית הילדים בגילאי 3-12, נראה כרגע שהרחבת מבצע החיסונים הוא המוצא האחרון לפני החלטה על החמרות נוספות או אולי סגר לקראת החגים.
לצד הממשלה בכלי התקשורת מפגינים תמיכה ביציאה להתחסן כשבחדשות הבוקר של קשת 12 התחסנו הפאנליסטיות מעיין אדם וסיון קליין בשידור חי, שגם נכנסו אתמול למעגל המתחסנים עם הורדת הגיל למתן החיסון השלישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה