ויראלי

עדן פינס במתקפה על סויסה: "פחות מתחברת לפינת ההשפלות"

אחרי נטלי דדון, גם הדוגמנית המובילה הצטרפה לטענות על פינת הפוטושופ בעמוד של איש הבידור: "אני כאשה שמתמודדת עם הפרעות אכילה שנים על גבי שנים ואקנה הורמונלי מצאתי נחמה הרבה פעמים בפוטושופ", דדון הצליחה למצוא דרך להסכים עם סויסה?
כפיר אדר |  1
ערן סויסה (צילום אסף אמברם)
אחרי הסערה הגדולה והריב באינסטגרם בין איש הבידור ערן סויסה והדוגמנית נטלי דדון, דוגמניות ישראליות נוספות החליטו כי הן יוצאות נגד התופעה החדשה של ״חשיפות״ תמונות שעברו עריכת פוטושופ בעמודי האינסטגרם הפרטיים שלהן.
עדן פינס הגיבה בעמוד של העיתונאי ערן סוויסה: "אני כאשה שמתמודדת עם הפרעות אכילה שנים על גבי שנים ואקנה הורמונלי מצאתי נחמה הרבה פעמים בפוטושופ . הורדתי פה סידרתי שם. וזה ממש בסדר … אני פחות מתחברת לפינת ההשפלות הזו. שאולי תתן מרגוע ונחמה לבנות אחרות - אבל תעשה חור ענק בביטחון העצמי של בחורה אחרת".
סויסה הגיב לדברים: "כבר כמה זמן שאני חושב איך להגיב לעדן פינס ונטלי דדון שיצאו נגד פינת הפוטושופ שלי ומרוכזות בעלבון של עצמן ולא בהשלכות שלהן על דור שלם. הבנתי ששום תגובה שלי מנומקת ומנוסחת היטב ככל שתהיה, לא תענה להן, כמו התגובות של הנשים עצמן. בבקשה דפדפו פה בתמונות ותראו איזה הודעות אני מקבל ואני נשבע לכם שזה אפילו לא עשירית. אחרי שקראתם, מה אתם אומרים: להמשיך עם הפינה או שעדן ונטלי צודקות?".
דדון התייחסה לכך בתגובה חדשה: "מצידי אם עזרת לנערה אחת בעולם עשית את שלך ויש דרכים מגוונות לכך, אם זה מה שעושה לך טוב תמשיך , אבל נתת לי אחלה רעיון לפינת ההודעות של הנערות שאני מלווה, שהתדרדרו לשם מכל כך הרבה עוולות נוראיות יותר מפוטושופ, מה שמראה לי שאין אמת אחת . ומותר לחשוב שונה וכל אחד יכול להביא את עצמו בדרכו . מעבר לזה אמן והלוואי שאנשים יתחילו להבין שהכל מתחיל ונגמר בלהיות טובים אחד לשני. ולא בפינת השפלות יומית, הרבה יותר מהותי בעיניי מתמונה ערוכה או לא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרס ישראל לערן סוויסה
    אא 10/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש אלוף. מתמודד עם עניין כזה מהותי. הייתי תורם לקמפיין שלו אם הביתי יודע הכן תודה ערן. יא תותח
    סגור