ויראלי

עינת קליש פירגנה לירדנה ארזי: קיבלה רחוב על שמה

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, ממשיכה בחלוקת הרחובות בגבעת הזמר, ואחרי יהורם גאון, גם ירדנה ארזי קיבלה רחוב על שמה. לפני כמה חודשים נענתה גם קליש לבקשת האוהדים להענקת רחוב על שמו של יעקב שחר, בעלים של קבוצת מכבי חיפה
מערכת ice | 
עינת קליש ירדנה ארזי (צילום ראובן כהן דוברות עיריית חיפה)
שינויים בחיפה. שכונת גבעת הזמר שקמה בלב חיפה תכיל רחובות על שם להקות וזמרים ישראלים, שחלקם בחיים, כפי שהחליטה ראשת עיריית חיפה, עינת קליש רותם, לקרוא לאחד הרחובות על שם ירדנה ארזי - בסמוך לרחוב עופרה חזה ז"ל.
במהלך היום (שני) בשכונת גבעת הזמר הונחה אבן פינה לרחוב אשר ייקרא על שמה של הזמרת ירדנה ארזי, כלת פרס "כינור דוד" ומנחת האירוויזיון הראשון שנערך בישראל.
 
בטקס, שנערך בהשתתפות בני משפחה, ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם וחברי מועצת העיר סיגל ציוני וניר שובר, הודתה ארזי לראש העיר על היוזמה המבורכת להקדיש שכונה שלמה לתרבות ולמוזיקה הישראלית ואף ציינה כי אולי יום אחד היא תעבור לגור בה. ארזי הוסיפה כי "4 ק״מ מפרידים בין בית ילדותי ברחוב ארלוזרוב למקום היפה שאנו נמצאים בו עכשיו, את הגבעה הזו אני זוכרת כילדת צופים שעד היום אוהבת לטייל בטבע״.
רה״ע, עינת קליש רותם הוסיפה: "כאן, בשכונת גבעת זמר שבלב העיר, לצד פארק שייקרא על שם אפי נצר ורחובות שייקראו על שמותיהם של יהורם גאון ואהוד מנור ואחרים – הרשומים כולם ברשימת גדולי הזמר העברי לדורותיו - ראינו לנכון לקרוא גם רחוב על שמך, ירדנה, שהרי שאת, ללא כל ספק, נמצאת בחלקה העליון של רשימה מכובדת זו".
כזכור, לפני ארבעה חודשים, העניקה קליש גם לבעלים של קבוצת הכדורגל, יעקב שחר, רחוב על שמו וזאת לאחר מאות בקשות שהופנו לעירייה. גם נשיאה המיתולוגי של הפועל חיפה שהתאבד בתחילת שנות ה-2000 קיבל על שמו רחוב. בפגישה החגיגית של הקבוצה, שחר כאמור קיבל את שלט הרחוב על שמו שבו נכתב: "איש עסקים, פילנתרופ, נשיא ובעלים של מועדון הכדורגל 'מכבי חיפה' משנת 1992. בזכות תרומתו רבת השנים הפכה הקבוצה לאימפריית כדורגל בינלאומית אשר הביאה כבוד רב לעיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה