ויראלי

הזוג אוקנין חזר, יאיר לפיד וישראל בידור התפוצצו ברשת

השבוע הנושא החם ביותר של השבוע היה מעצרם של הזוג אוקנין בטורקיה. יאיר לפיד כיכב בדף הפייסבוק וישראל בידור באינסטגרם. אלו הפוסטים הוויראלים של השבוע על פי שנאספו ונותחו ע"י חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת
מערכת ice |  1
הזוג אוקנין במטוס (צילום משרד החוץ)
השבוע באופן חריג הפינה שלנו תעסוק דווקא בנושא המשמעותי ביותר של השבוע ולא בפוסט הוויראלי ביותר. על פי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת, הנושא המדובר ביותר ברשת והוא ללא ספק מעצרם של הזוג בטורקיה: הנושא שטף את הרשת עם מעל כ-74,112 שיחות ב-21,433 דיונים, ו-444,145 לייקים. 
כזכור, נטלי ומורדי אוקנין שנעצרו לאחר שצילמו את ארמונו של נשיא המדינה רג'יפ טאיפ ארדואן בטורקיה. אתמול (חמישי) בשעות הבוקר המוקדמות הזוג שוחרר מהמעצר ונחתו בנתב"ג לקבלת פנים חמה. 
 
יאיר לפיד העלה פוסט בנושא שהיה הוויראלי ביותר בפייסבוק בשעה 05:53 בבוקר של יום חמישי, בתמונה היו הזוג אוקנין ואותה התמונה בישרה בשתי מילים פשוטות: "באים הביתה". הפוסט של לפיד זכה ליותר מ-28 אלף לייקים, יותר מ-4,000 תגובות וכ-800 שיתופים.
 
באינסטגרם, עמוד הבידור הפופולרי "ישראל בידור" מגיע  לפוסט התפוצץ גם עם החזרה של הזוג. בפוסט נכתב: "סוף טוב הכל טוב! שוחררו הלילה (חמישי) מהמעצר בטורקיה ונחתו בארץ בטיסה פרטית. ראש הממשלה בנט כתב: 'הבטחתי לשירז, בתה של נטלי, שאנחנו עושים הכל כדי לסיים את הפרשה ולהביא אותם הביתה…' בָּרוּךְ אַתָּה יְהֺוָה אֱלֹהֵֽינוּ מֶֽלֶךְ הָעוֹלָם מַתִּיר אֲסוּרִים".
הפוסט של ישראל בידור היה הוויראלי ביותר באינסטגרם עם יותר מ-90.2 אלף לייקים ויותר מ-1,300 תגובות. בין המגיבות נטלי דדון שכתבה: "תודה לאל", ודיירת האח הגדול לשעבר, ירדן אדרי שכתבה: "ברוך השם, בשורות טובות". יעל בר זוהר הוסיפה: "יש! ברוך השם".  ואפילו שגיא מוקי כתב: "איזה כיף לפתוח ככה את הבוקר".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך קרא גדעון לוי ללפיד?
    יורי 11/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורנישט! כלום נאדה אויר
    סגור