תקשורת ומדיה

סיון כהן זועמת על הטוויטר: "ירדנו מהפסים לגמרי"

העיתונאית כעסה על הציוצים נגד הזוג אוקנין שנעצר בטורקיה בעקבות צילום ארמונו של ארדואן: "מהנעשה בפיד- הקנטות, שמחה לאיד ועוד כל מיני דברי גועל כלפי בני הזוג אוקנין הכלואים בטורקיה בצירוף פוסט שכתבו פעם בעד נתניהו כשהפאנץ׳: ״שהוא יחזיר אתכם עכשיו״ מה שחשוב עכשיו זה אם הם תמכו בנתניהו או לא"
מערכת ice |  2
סיון כהן סבן 103FM (צילום 103FM מסך)
סיון כהן זועמת הערב (ראשון) בפוסט נוקב ברשתות החברתיות על הלך הרוח בציבור בעקבות מעצרם של הזוג אוקנין בטורקיה לאחר שצילמו את ארמונו של נשיא המדינה רג'יפ טאיפ ארדואן.
כהן כתבה: "מהנעשה בפיד- הקנטות, שמחה לאיד ועוד כל מיני דברי גועל כלפי בני הזוג אוקנין הכלואים בטורקיה בצירוף פוסט שכתבו פעם בעד נתניהו כשהפאנץ׳: ״שהוא יחזיר אתכם עכשיו״ שני אזרחים ישראלים תמימים עצורים ע״י השלטונות הטורקים ומה שחשוב עכשיו זה אם הם תמכו בנתניהו או לא ירדנו מהפסים לגמרי".
 
קודם לכן כתבה: "אחרי שרואים את המוני האנשים שעומדים ומצטלמים להנאתם מול הנכס של ארדואן נראה לי שאפשר להגיד את הדברים כמו שהם: בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין נחטפו ע ״י השלטונות בטורקיה ככה צריך להתייחס לזה".
 
העיתונאי יניב בן מנחם הוסיף: "לכל הצייצנים שהביעו שנאה כלפי נטלי ומורדי אוקנין שנעצרו בטורקיה בגלל עמדותיהם הפוליטיות, אנא הפסיקו, יהיה לכם מספיק זמן להתחשבן עמם על השתייכותם למחנה הימין לאחר שהם ישוחררו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה
    דליה 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מעיד על השמאל הרבה הגברת שנתניהו הביא בכל מחיר היתה. תומכת כחול לבן והעד גנץ וטף אחד לא צייץ נגדה דברי שטנה
    סגור
  • 1.
    פעם הייתי
    אבי 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פעם הייתי איש שמאל,היום אני מתבייש בזה,איך אפשר שאנשים עושים חשבונות כאלה כשהזוג אוקנין עוברים סבל על לא עוול בכפם, מה? כשנתניהו שחרור את גלעד שליט הוא שאל אם הוא מצביע מחל? יש אנשים שאין להם כלום חוץ משנאה וקינאה, תרבות מקולקלות של שיח של שנאה שמתחיל בפוליטיקאים שמחרימים הליכוד.
    סגור