ויראלי

זכה בלוטו וקיבל נזיפה מאשתו "לא מאמינה במזל"

האשה התעקשה שלא להאמין במזל ולא לחלום על זכייה בלוטו, אך בעלה שלח בכל זאת את הטופס וגרף מיליון וחצי שקל, וקיבל לאחר מכן נזיפה
מערכת ice |  4
לוטו (צילום אביר סולטן פלאש 90)
השבוע הגיע למפעל הפיס הזוכה בפרס השני בהגרלה שהתקיימה ביום חמישי לפני שבוע וחצי עם הטופס ששווה מיליון וחצי שקל. הזוכה, בתחילת ה-50 לחייו, נשוי ואב לארבעה ילדים ועוסק בתחום הבנייה.
בשונה מזוכים אחרים שלמספרים שהם בוחרים יש משמעות עבורם, הזוכה אינו בוחר מספרים אלא נותן למכונת הלוטומט לבחור עבורו, וכך הוא נוהג למלא טופס מדי שבוע: "אין לי תחנה קבועה בה אני רוכש את הטופס. כשאני בסידורים ברחוב, אני נכנס לנקודת מכירה אקראית לחלוטין. אני מאמין גדול במזל, ויודע שאם הוא יגיע, זה לא משנה מהיכן ארכוש את הטופס ומאיזה מספרים הוא יורכב", סיפר הזוכה.
 
הזוכה מוסיף כי שלח את הלוטו למרות שאשתו העירה לו בעבר שהיא אינה מאמינה במזל והיא חושבת שהוא לא צריך לחלום על זכייה בלוטו. "עניתי לה: שווה לי לקנות חלומות למשך שבוע ב-60 שקל", סיפר.
הזוכה שיחזר את רגע היוודע על היותו הזוכה. "הגעתי לנקודת מכירה ובקשתי מהזכיין שיבדוק עבורי הטופס. הזכיין העביר את הטופס במכונה ואמר לי שיש לי כאן זכייה גבוהה, והוא אינו יודע בדיוק כמה ואינו יכול לשלם לי אותה. שאלתי אותו, עד איזה סכום ניתן לשלם לי במקום, והוא השיב לי שמתחת ל-11 אלף שקלים. ישר הבנתי שזכיתי בפרס מעל 11 אלף שקלים אולם לא ידעתי בדיוק מה הסכום. לקח לי כמה שעות לסיים את שגרת היום, והתפניתי לבדוק את הטופס מול תוצאות ההגרלה הרשמיות באתר מפעל הפיס, ואז הבנתי לראשונה שזכיתי בפרס השני בסכום משמעותי".
בשעות אחר הצהריים המאוחרות, הגיע אשת הזוכה לביתם ושמעה לראשונה את החדשות המשמחות. "אמרתי לאשתי שיש לי חדשות טובות לבשר לה. אשתי תחילה חשבה שרכשתי לנו כרטיסי טיסה לטיול בחו"ל, אולם כשהכחשתי וסיפרתי לה על היותנו הזוכים בהגרלת הלוטו היא קצת כעסה עלי", סיפר הזוכה בבדיחות הדעת והוסיף, "היא נזפה בי ואמרה: 'איך הצלחת לשמור ממני את הסוד הזה כל היום?'. עניתי לה שהייתי צריך להיות בטוח ב-100% שאין כאן טעות וזאת בשורה שמעדכנים ב-4 עיניים ולא באמצעות הודעות בטלפון. למזלי היא הסכימה איתי ושנינו צחקנו בקול רם".
 
הזוכה עוד סיפר: "לא מכבר בני הבכור התארס והשבוע נקבע תאריך סופי לחתונה בעוד כמה חודשים. את הפרס אני מתכוון לחלק בין ילדיי, שהראשון שייהנה ממנו הוא בני הבכור לקראת האירוע החשוב של חייו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חח
    נירו הרומני 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש אשה ...מפרגנת... קח ת'כסף וברח גבר..
    סגור
  • 3.
    תכף מתחילה שנת השקר ההבל והיופי בכולם מפעל הפיס אלופים
    בילבי 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקר הקהילה הגדול בהיסטוריה הבל מכיוון שההתעסקות בזה גורמת לאבל. ויופי נו כמה יפות ויפים יש בהגרלות אני צתעלף ת
    סגור
  • 2.
    תרומה לקהילה
    רפי 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב. תתרום לאיזה קהילה שתבחר לך.
    סגור
  • 1.
    פראיירים
    אחד שמפעל הפיס אכל א 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו למכור לנו סיפרי אלף לילה ולילה מתוך מיליונים שלא זוכים יש אחד או שניים שזוכים ולא תמיד ושזורקים לפח את כל הקיצבאות שלהם ואת המשכורות שלהם ומי יודע את זה אם לא אני על בשרי ודוכנים צומחים כפטריות אחרי הגשם אבל זהו לא אחרי הגשם אחרי הבנקים צמוד אליהם כך שמסכנים בדיוק איך שמגיע לו ה 28 פונט על היומן ואחרי הביקור בבנק 5 מטרים והופ דוכן ולאחר כחצי שעה פוף הלך הכסף ומפשפשים בכיסים כמה שקלים לאוטובוס חשוב מי כמוני יודע אבל אני לא מאשים את מפעל הפיס אלה את המדינה שחיה מהסיפור הזה לצערי לצערנו......
    סגור