ויראלי

הלוטו מהחלומות: שלח טופס בגלל חמותו וזכה בענק

הזוכה בלוטו העיר את אשתו במהלך הלילה אך היא נזפה שיפסיק עם השטויות וייתן לה לישון, אולם לאחר שהתעקש להראות לה את המספרים, היא הזכירה לו את החלום שחלמה שהוביל לשליחת אותו הטופס
מערכת ice | 
הזוכה בלוטו (צילום מסך)
זוג נשוי בשנות ה-50 לחייהם, זכו בהגרלת הלוטו לפני שבוע וחצי בפרס השני בדאבל לוטו, ולמרות שזהו רק הפרס השני, עדיין גרפו הזוג המאושר מיליון וחצי שקל לכיסם. האבא ששלח את הטופס, הינו עצמאי בתחום הלוגיסטיקה ולבני הזוג שני ילדים.
הזוכה פרסם כי הוא שולח טפסים כבר 15 שנה מדי פעם, והטופס מורכב ממספרים בעלי משמעות מיוחדת עבורו, בעיקר תאריכי לידה של המשפחה. אבל מעבר לכך, דווקא חלום של האישה רמז על הזכייה הקרבה ובאה.
 
"לפני כשבועיים קיימנו מפגש משפחתי, בו אישתי שיתפה את בני המשפחה בחלום אותו חלמה. בחלום היו דגים, והחותנת שלי ציינה שלדגים יש משמעות מיוחדת בחלומות ולמעשה מסמלים מזל. היא פירשה את החלום שבקרוב מאוד המזל יאיר לנו פנים", סיפר הזוכה. 
לאחר הפרשנות של החותנת, פנה הזוכה ואמר לאשתו כי אן כך הוא ימשיך לשלוח את אותו הטופס: "ואכן, חלפו שבועיים ימים והמזל לא אכזב ואכן פקד אותנו", הוסיף.
 
הזוכה אף שיחזר את רגע היוודע על הזכייה. "זו הייתה שעת לילה מאוחרת. נכנסתי ליישומון מפעל הפיס לבדוק אילו מספרים עלו בגורל וישר זיהיתי את המספרים שלי, שאותם אני נוהג לשלוח בקביעות כל השנים. הערתי את אשתי והיא בתגובה ענתה לי: 'תפסיק עם השטויות ותן לי לישון'. קמתי מהמיטה על מנת לבדוק את הטופס עצמו מול המספרים הזוכים. אשתי קמה מהמיטה אחריי, פתחה את יישומון מפעל הפיס והקריאה לי את המספרים הזוכים בזמן שאני בודק את הטופס. בהתחלה היא לא האמינה לי, ורק אחרי שבדקה בעצמה את הטופס מול המספרים הזוכים היא שחררה אנחת רווחה ואמרה: 'זה בא בדיוק בזמן!' ואף הזכירה לי את החלום שחלמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה