ויראלי

יבגני זרובינסקי נגד YNET: מה הקשר בין חרדים לסילבסטר?

במקרה או שלא, יבגני שוב עוקץ את ווינט, הפעם על תמונה של חרדים בכתבה על אכיפת נהלי הקורונה בסילבסטר. באתר החליפו את הכותרת ואת התמונה
מערכת ice |  2
יבגני זרובינסקי (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של יבגני זרובינסקי)
אושיית הרשת ואיש יחסי הציבור יבגני זרובינסקי לא מפחד להיכנס בכל כלי תקשורת אפשרי, והוא תופס אותם בטעויות שלפעמים מביכות אותם, אבל גם על דברים קטנים וזניחים.
אתמול בלילה פורסמה כתבה בווינט שבה ראש מדור המבצעים במשטרה הולכים להתמקד בסוף השבוע באכיפת נהלי הקורונה, בדגש על התו ירוק והמסיכות. אבל הטעות התודעתית שלהם היתה שהם שמו בכותרת תמונה של שוטרים מדברים עם צעיר חרדי, למרות שהכתב עוסקת בכלל באירועי הסילבסטר.
יבגני הספיק להעלות צילום מסך של הידיעה לטוויטר היום (שישי) בבוקר ועקץ: "לא ידעתי שחרדים חוגגים סילבסטר". בווינט הסירו את התמונה ושינו את הכותרת של הכתבה.
כזכור, רק לפני יומיים אושיית הרשת כבר עקץ את ווינט כאשר הציעו לו משם להתראיין בפאנל בנושא עליית המחירים שהוכרזה באסם, שיבגני יצא נגדה.
 
אבל מה שהסתבר זה שמנחה הפאנל הוא אטילה שומפלבי, שהתעמת עם זרובינסקי לא מזמן, כאשר העיתונאי העלה ציוץ עם סטורי של השרה איילת שקד ובו נכתב 'Your story' שמראה כי ככל הנראה קיבל את צילום המסך ממנה. זרובינסקי הבחין בכך ועימת אותו עם הפעולה לאחר שבחר למחוק את הציוץ הראשוני.
מעניין לעניין באותו עניין, איש הצוות שבדק את העניין חזר אל זרובינסקי עם תשובה: "בסוף לא אפשרי. העורכת מחפשת מישהו אחר. תודה בכל אופן על ההירתמות". זרובינסקי העלה את השיחה ותקף: "אטילה, אולי תעשה קורס מזורז לעורכים שלך את מי מותר להזמין לוואינט ואת מי לא? אפשר גם הרצאה משותפת עם איילת שקד".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האיש הזה גס רוח ! (ל"ת)
    אסף 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אם אפשר להשמיץ חרדים למה לא? זה כייף לווינט המסית
    ליאור 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ככה נראית תקשורת מושחתת במיטבה. תודה יבגני.
    סגור