ויראלי

הצל יתבע את עומרי חיון? "טמבל, טיפש, אתה תשלם"

בעקבות התראה שהוציא מהפורטל הרכילותו שלו לפיה 'יואב (הצל) אליאסי הלך לעולמו בגיל 40", תוך הבטחה למסירת פרטים מהזירה. אלא שאליאסי בחיים והגיב בזעם לידיעה של הכתב: "תטפל בעצמך אדם טיפש, על ההתקף לב שעשית למשפחתי אתה תשלם!", ואיך חיון הגיב לדברים?
כפיר אדר |  4
הצל (צילום שריה דיאמנט)
ידיעה שהעלה היום (שישי) עומרי חיון בפורטל שלו, גרמה ליואב אליאסי 'הצל' לזעזוע וכעס גדול, כאשר עוקביו ברשתות החברתיות אף המליצו לו לתבוע את כתב הרכילות בשל ניסוח מוזר ביותר. לאחר מכן היא שונתה מיד ופוסט של הצל מלפני כשבועיים על הטרדות מיניות מוחזר ועלה במקום.
חיון כתב ושלח התראה לכל המנויים לו: "יואב 'הצל' אליאסי הלך לעולמו בגיל 40. האם הוא נרצח? כל הפרטים מהזירה", אלא שהדבר מעולם לא קרה, אליאסי בריא ושלם ולא קרה לו דבר והידיעה הופרכה מיד בתגובה זועמת.
 
הצל כתב: "מה זה החרא הזה ?! עומרי חיון אתה תשלם על זה ביוקר !! המשפחה  שלי צריכים לקבל טלפונים של אנשים בוכים שמשתתפים בצערם ?! אני צריך לקבל מאות הודעות שואלים אם אני חי?, טמבל!, יש לך בעיות תטפל בעצמך אדם טיפש, על ההתקף לב שעשית למשפחתי אתה תשלם!".
אליאסי אגב, עד לרגע זה היה  תחת ביקורת לאחר שהתייחס לכך שכתב חדשות 12 משה נוסבאום מדווח באיטיות משאר הכתבים בשטח, ובחר לעקות אותו על זה כשכתב, "עד שהבנאדם מסיים דיווח כבר נהיה קיץ". הצל זכה לתגובות נזעמות מצד עוקבים שונים שהתייחסו לאפשרות שייתכן ונוסבאום סובל מבעיה רפואית. העוקבים לא אהבו את אופי הפוסט, שגרר את הצל להוסיף עריכה בהמשך.
חיון אגב הוציא לאחר כשעה הבהרה מטעמו בה כתב: "הייתי מחוץ לבית והכתבות ביום שישי מתוזמנות. הכתבה באתר מעולם לא סיפרה או רמזה על מותו, אבל אני מתנצל בפני הצל ושוחחתי איתו מהרגע שהפוש הזה יצא בוואטסאפ ומנסה להסביר מה קרה פה. נשלח ככל הנראה על ידי באג ודיווח לעוקבים על מותו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הנוכל עומרי חיון
    עידן שדה 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה? למה עומרי חיון בכלל כותב רכילות? ראיתי תחדשות שהוא מפרסם. הבנאדם נוכל מהדרגה הראשונה. אם יצא לכם לקרוא כותרות שלו ואז ללחוץ על הקישור כמובן שלחצתם כי הכותרת מפגיזה ואז כתבה בכלל על פינגוינים באפריקה. דפדפתי יום אחד פתאום כותרת: אייל גולן נתפס בוגד בבת זוג שלו. טוב לוחץ... והכתבה בכלל אייל גולן היה בחופשה באילת. שום דבר על בגידה. הבנאדם זורק שקרים שיתפסו דעת קהל ושאנשים יכנסו לפוסט שלו. ואז מפרסם דבר אחר לחלוטין. אחר כך עשה את זה עם אופירה אסייג או מישהי. וככה כל הכתבות שלו. וואלה סחבק מחר עומד בכיכר המדינה שם שלט שאוורמה בעשר שקל בלבד ושתבואו לקנות יוציא לכם כדורי גלידה בכלל. זה עומרי חיון. לפטר אותו במיידית מחדשות ותקשורת. איך לא שמו לב עד עכשיו
    סגור
  • 3.
    נועם
    נועם 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לתבוע אותו ,חצה את הגבול,חדר לקווים אדומים .
    סגור
  • 2.
    חחח שיקר בשביל החשיפה אבל נו טוב לפחות התנצל
    שושו 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק חבל שהוא ידע שהוא יקבל על זה פרסום. על ההטעיה , לא על הפוסט חחח. הפוך על הפוך. אבל לא יפה, יש לו ילדים משפחה. לעשות סיבוב בשביל רייטינג?
    סגור
  • 1.
    אוי ווי,זה כואב שמפיצים שמועות שווא?
    הטבח השבדי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף,הפייק ניוז פוגע במפיציו.ובא לציון גואל.
    סגור