ויראלי

פרשת NSO הייתה שווה המון לייקים השבוע

כלכליסט חשפו את תחקיר NSO וזה היה הנושא המדובר השבוע ברשת על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. אבל זה לא נוגע רק לכמות הפוסטים או הציוצים בנושא, אלא גם השיח שהוא עורר, וההשפעה לנושאים רבים סביבו
מערכת ice | 
NSO (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
תחקיר "כלכליסט" על NSO בשירות משטרת ישראל היה הנושא המדובר ביותר ברשת במהלך השבוע האחר  על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. אבל זה לא נוגע רק לכמות הפוסטים או הציוצים בנושא, אלא גם השיח שהוא עורר, וההשפעה לנושאים רבים סביבו. הנושא גרם ליותר מ-50 אלף דיונים, כ-24.5 אלף שיחות  וגרף כ-336 אלף לייקים.
הפוסטים הכי ויראלים בנושא: 
יאיר נתניהו תוקף- בציוץ שנכתב ביום שני אחר הצהריים, נתניהו הבן תוקף את מבקריו של אביו ואלה שהאשימו אותו בשימוש ב-NSO: "אוקיי הבנתי נכון את דף המסרים של ממשלת השמד? נתניהו הוא זה שאשם בתוכנות הריגול הפליליות של המשטרה? הוא זה שדאג שהם יתקינו תוכנת ריגול בפלאפון של שני בניו, אשתו, עוזריו, יועציו וחבריו?! תגידו איזה סמי הזייה אתם לוקחים?!אתם כמו התזמורת שממשיכה לנגן שהטיטנאיק טובעת! צאו מהסרט שלכם". הציוץ זכה ל-2,253 לייקים, 262 ציוצים מחדש.
 
חיים רמון תוקף את הפרקליטות-  חיים רמון, שר הפנים לשעבר ממשיך במתקפות שלו נגד הפרקליטות והפעם בנושא הפרשה: "תארו לכם שתחקיר עיתונאי מאשים שודד בכך ששדד 26 בנקים. השודד עונה, כולו נעלב: 'פרצתי רק לשלושה בנקים והצלחתי לשדוד רק אחד'. כך, בדיוק, נוהגות הפרקליטות והמשטרה בפרשת פגסוס. על סמך הודאת המשטרה, צריך לפתוח מיד בחקירה פלילית ולהעמיד את האחראים לדין". הציוץ זכה ל-2,414 לייקים ו-269 ציוצים מחדש.
 
כתב הארץ נגד חדשות 12: רן בר-זיק, כתב הטכנולוגיה של עיתון "הארץ" יצא נגד חדשות 12 לאחר שניסו להסביר לצופים לבדוק האם הותקנו תוכנות רוגלה בטלפון שלהם, לדבריו ההסבר שלהם לא נכון. אך בר-זיק לא הסתפר רק בזה אלא עקץ את חברת החדשות על הדרך. השרשור שלו זכה ל-1,819 לייקים וכ-61 ציוצים מחדש
בר-זיק כתב בדף הטוויטר: "טוב, אז בניגוד למה שאמרו לכם בערוץ 12, התקנה של 'כל מיני תוכנות אנטי וירוס חינמיות שיסרקו את הטלפון' לא תגלה, תמנע הדבקה או התקפה של תוכנת פגסוס ועלולות לגרום יותר נזק מתועלת. האם אתם לא יכולים להתמקד במה שאתם טובים בו שזה לסקר את טקס חליצת האסאדו במלון החדש בדובאי? מה קרה? אין איזו דרמה לדווח עליה בהתרגשות מהמתרחש בתוכנית הריאליטי הזמר במסיכה, נינג'ה ישראל או המטבח המשובח? שמעתי שאתי כרייף עשתה משהו באיזו פרמיירה. לכו תסקרו את זה במקום לתת עצות מוזרות". בהמשך העלה צילום מסך מהמדורה וכתב: "נו, די באמת אני כבר לא יכול עם זה. אני עוזב את טוויטר להיום".
 


היועץ של משפחת נתניהו והאתי כרייף מצטרף לחגיגת העקיצות- עופר גולן, יועץ התקשורת של משפחת נתניהו והשופטת בדימוס אתי כרייף עקץ וכתב בדף הטוויטר שלו ביום שני האחרון: "העולם מתחלק לאלה שנדבקו באומיקרון ואלה שיידבקו בפגסוס". ציוץ שזכה ל-1,323 לייקים ו-40 ציוצים מחדש.


ינון מגל מתבדח- מגיש הפטריוטים ב"עכשיו 14" ותכנית הרדיו ב-103FM לצד בן כספית, "הסתלבט" על משטרת ישראל ובציוץ שנכתב בשני האחרון כתב: "בעקבות פרשת פגסוס תוגבר האבטחה סביב המשטרה". הציוץ זכה ל-1,433 לייקים ו-61 ציוצים מחדש. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה