ויראלי

נוכל הטינדר ניצל את התהילה: כמה תעלה ברכה מלבייב?

סיימון לבייב מנצל את הפרסום המפוקפק שרכש בעקבות הסרט הדוקומנטרי של נטפליקס. באתר ייעודי לברכות מסלבריטאים, סיימון לבייב מציע ברכות לאנשים. בכמה הוא מוכר ברכה?
מערכת ice |  6
סיימון לבייב (צילום מסך רשת 13)
סיימון לבייב מנצל את הפרסום שלו עד תום ויוצא במהלך מעניין, אתר שמציע ברכות אישיות מסלבס מציע ברכה בתשלום מנוכל הטינדר - כמה תצטרכו לשלם בשביל לקבל ברכה?
על פי פרסומו של כתב התרבות של "ישראל היום", ערן סויסה, בעמוד האינסטגרם שלו. "נוכל הטינדר" ומי שנמצא בליבו של סרט הדוקו של נטפליקס, שמעון חיות/ סיימון לבייב, מוכר ברכה אישית דרך אתר ייעודי לצד סלבריטאים נוספים בסכום של 200 דולר. 
לפי הסרט, שמעון חיות כינה והציג את עצמו כסיימון לבייב בכדי ששמו ייקשר למיליארדר לב לבייב, הוא מציג אורח חיים מפואר בפני נשים באפליקציות הדייטינג השונות וברגע שהוא נקשר אליהם  רומנטית הוא מתחיל "ללוות" מהן כספים עד שלבסוף הוא מותיר אותם ללא שקל. לפי הסרט התיעודי, רואים כיצד איך בכסף שנגזל מהאחת, הוא מרשים את האחרת וכך גזל סכום של 10 מיליון דולר מהקורבנות שלו עד שנעצר ב-2019 ונשלח בחזרה לישראל שם ריצה עונש מאסר של חמישה חודשים בלבד. 
 
יוצרי הסרט אמרו כי הוא עדיין משתמש בטינדר, אך בטינדר טוענים כי הוא נחסם בשנת 2019 וניסה לשחזר את החשבון אך לא הצליח לפני כשנה. כמו כן, יממה לפני עליית הסרט לאוויר, טינדר פירסמה עלון מידע שיעזור למשתמשים להימנע מנוכלות ברשתות החברתיות וקראה לו להעביר כספים למי שמכירים ברשת, הטרף שאליו מצפים הנוכלים הן קורבנות רומנטיות, קורבנות שהרגש שלהם משפיע עליהן.
מוקדם יותר השבוע פירסמנו כי לבייב נמצא במסע לחיפוש אחר משרד יח"צ שינהל את ענייני התגובות, הראיונות והופעות השונות שלו בכלי התקשורת, ויתמודד עם גל הסיקורים מולו. לפי הדיווח, החיפוש של לבייב החל כבר לפני שנה, עם תחילת הפקת הסרט בנטפליקס וכעת חודש עם הפופולאריות של הסיפור בישראל.
כמו כן, לבייב כבר חתם מול סוכנת אמנים שתייצג אותו מעבר לים, והוא מתכנן לכתוב ספר, לככב בתוכנית היכרויות ולהנחות, שימו לב: פודקאסט היכרויות. המנהלת החדשה של סיימון ההוליוודית היא ג'ינה רודריגז, כך לפי דיווח של האתר TMZ.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תת רמה מי שקונה ממנו ברכה
    חחח 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה יאחל? שלא יעקצו אותך ושיהיה הרבה כסף במרמה?
    סגור
  • 3.
    הונה וגנב
    לבייב סיימון 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סך הכל 10 מליון דולרים כך נאמר בסרט לדעתי העולם התחתון כבר מזמן היה שם על הכסף שלו יד
    סגור
  • 2.
    עלוב נפש , שפל ורמאי
    אלמונית 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ממש בושה למדינה שככה מצטייר ישראלי בעייני העולם , לא פלא ששונאים אותנו. הלוואי והוא ירקב בכלא
    סגור
  • 1.
    איזה מלך
    נתי 02/2022/17
    הגב לתגובה זו
    4 5
    יש מצב לקורס?
    סגור
  • יש מצב לקורס????.
    סיון 03/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בא לך לעבור קורס באיך להונות אנשים ולקחת את הכסף שלהם , להשאיר אותם חסרי כל עם חובות ??? אתה נותן לגיטימציה לנבלה שמה שהוא עשה זה בסדר. נכון הוא חכם , לשון חלקלקה וצ'ארמר שהצליח להפיל לא מעט נשים וחי על חשבנן ב 10 מיליון דולר. רק אנשים כמוך חסרים שיעצימו אותו.
    סגור
  • תעשה קורס בדרך ארץ ועזרה לזולת לא בחמדנות (ל"ת)
    א' 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור