טלוויזיה

נוכל הטינדר חוזר לכוונת של מירי מיכאלי: "שקרן פתולוגי"

התחקיר שפרסמה העיתונאית והמגישה לפני שנה, חזר לסדר היום עם פרסום הסרט בנטפליקס, וכעת מיכאלי יוצאת בסרט חדש עם כל הסודות של נוכל הטינדר: "מאז פרסום התחקיר לא הפסקתי לעבוד על הסיפור הזה"
שירה יום טוב |  2
מירי מיכאלי (צילום רונן אקרמן)
"נוכל הטינדר", הסרט של נטפליקס על סיימון לבייב, ממשיך לעורר עניין בעולם בכלל ובישראל בפרט. אחרי הכול, לא בכל יום ישראלי מתוחכם תופס כותרות בינלאומיות, ואת הבמה המרכזית של רשימת הסרטים הנצפים בנטפליקס תחת חשדות של הונאה נרחבת בסכומי עתק. 
כעת, אחרי שקיבל את הבמה המכובדת של ארץ נהדרת בשבוע שעבר, לבייב צפוי לקבל במה נוספת בפריים טיים הישראלי. העיתונאית והמגישה מירי מיכאלי צפויה להוציא לשידור סרט נרחב על הפרשה שירד לעומק הסיפור שמאחורי השם "סיימון לבייב". הסרט יקבל ברשת 13 את הבמה המכובדת של רצועת הפריים טיים ויחשוף פרקים חדשים בפרשיה שהגיעה אליהם מיכאלי.
 
כזכור, פרשת הנוכל מטינדר צפה בשבועיים האחרונים אחרי שענקית התוכן נטפליקס הוציאה סרט דוקו על המקרה. לבייב, שלמעשה אימץ את שם משפחתו של היהלומן לב לבייב, הונה לכאורה נשים ברחבי אירופה וכן נותני שירות לעשירון העליות, תוך שהוא מציג תמונת שווא המשייכת אותו למשפחת לבייב המוכרת.
לאור הפרשה, חזרה לכותרות גם כתבתה של מיכאלי שפורסמה כבר לפני שנה, עם תחילת העבודה על הסרט בנטפליקס. מיכאלי שהגיעה לראיין את לבייב-חיות חשפה כבר אז קצה משיטת הפעולה שלו, וכעת עתידה לחשוף חלקים נרחבים מהפרופיל של ''נוכל הטינדר''.
 
מיכאלי סיפרה ל-ice על עבודת התחקיר שהחלה עם פרסום הכתבה לפני שנה ואמרה, "מאז פרסום התחקיר הקודם שלי לפני שנה לא הפסקתי לעבוד על הסיפור הזה. הרבה אנשים פנו אלי, חלקם רצו רק לפרוק ולא להתראיין אבל אני כבר עובדת הרבה זמן על ההמשך של הסיפור הזה. ההתפוצצות של הפרשה החזירה הרבה אנשים לעסוק בזה".
עוד שיתפה מיכאלי מהריאיון שערכה עם לבייב פנים אל פנים ואמר, "אני מסתכלת עליו, וכשפגשתי אותו קיוויתי בנאיביות שהוא באמת יביע חרטה ויצטער על מה שהוא עשה. זה לא רק שהוא נתלה על עץ מאוד גבוה ולא רוצה לרדת ממנו. הבן אדם באמת - כך זה נראה - מאמין למה שהוא אומר למרות שהוא יודע שהוא שקרן פתולוגי שמשקר לגבי הכל - דברים קטנים כגדולים. עלי הוא לא הותיר רושם אבל מדובר באדם חכם בצורה יוצאת דופן, הוא מתוחכם בצורה בלתי רגילה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כולם חוגגים ויש עדיין כאלו שמשלמים
    מיכל 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם חוגגים נטפליקס מירי מיכאלי נוכל הטינדר משפחת לבייב אבל עדיין מי שמשלם וישלם את המחיר אלו הבנות שהונו אותו אז בואו נעשה דבר הפוך בוא נלך פעם אחת עם הקורבנות ולא עם הנןכלים ונבקש ברכה מהן ולא ממנו.
    סגור
  • 1.
    תחקיר טוב. מירי את אחלה (ל"ת)
    גולן 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור