טלוויזיה

מה רואים? זה השבוע העמוס שיהיה בטלוויזיה שלכם

כמו בכל שבוע, אתר ice מביא לכם את רשימת התכנים שיעלו השבוע (30.01-05.02) לשירותי הטלוויזיה הזמינים בישראל – והשבוע הרשימה ארוכה במיוחד, אז כדאי שתפנו לכם הרבה זמן
יאיר מור | 
צפייה בטלוויזיה (צילום vecteezy)
רגע לפני שהקורונה נגמרת וכולם חוזרים לעבודה והלימודים, השבוע הקרוב הולך להיות כנראה הזמן הטוב ביותר להיכנס לבידוד: כמות התכנים שתעלה השבוע לשירותי הטלוויזיה בישראל גדולה במיוחד – פי כמה מאשר בשבוע רגיל. לא ברור מה הביא לעומס הזה, שכן לא מדובר בשבוע של חופשה, חגים או רבעון חדש שבו מתחילים הסכמים חדשים על זכויות יוצרים, אך בכך מקרה, מי שיש לו השבוע זמן הרוויח בגדול, ולא יהיו חסרות לו אפשרויות צפייה באף אחד מהשירותים.
זה מתחיל ביום ראשון, כאשר יס תעלה לערוץ yesדוקו ולשירות ה-VOD (שניהם בתשע בערב) את החלק השני של הסרט התיעודי "ג'נט", על הזמרת ג'נט ג'קסון, ואילו הוט תעלה לערוץ את שתי העונות האחרונות (3-4, פרק בכל יום א'-ה' בערב) של "נטל האמת", שזמינה ב-VOD שלה כבר כשבועיים וחצי.
ביום שני מגיע לטלוויזיה הרימייק לסרט המד"ב "חולית", לפי הספר של פרנק הרברט משנות ה-50. כזכור, "חולית" הפך לסרט ב-1984, אך זכה לביקורות צוננות מאוד. הסרט החדש, שיצא לקולנוע בסך הכל בספטמבר האחרון, יעלה ביום שני לפרטנר טיוי. סלקום טיוי תעלה באותו יום לערוץ סינמה טיוי ול-VOD את הסרט התיעודי "Street Gang", על מאחורי הקלעים של אחת מתוכניות הילדים המצליחות בהיסטוריה, "רחוב סומסום".
 
יום שלישי הוא כבר מתקפת תכנים של ממש: לנטפליקס יעלו ביום הזה שתי סדרות – "איך לגדל גיבור על" (עונה 2) ו"בית הבובות של גבי" (עונה 4) – וחמישה סרטים – "אהבה בשחקים" בכיכובו של טום קרוז, "הג'וב האיטלקי", "מתילדה", "צבי הנינג'ה", ו"החברה הכי טובה שלי, אנה פרנק". הוט, יס וסלקום יעלו ביום הזה שלושתן את תוכנית הילדים החדשה "מתנות קטנות" בכיכובם של רמי קליינשטיין ונעם חורב לצד ידוענים אורחים. בנוסף, הוט תעלה ל-VOD Young גם את "דיסני קידס". יס מעלה באותו יום ל-VOD את העונה השלישית והאחרונה של הסדרה העל-טבעית הבריטית "ליל המכשפות", את כל חמש העונות של "זרה" ואת הסרט על הזמרת טינה טרנר ליס דוקו (ב-21:00) ו-VOD; בסלקום תעלה עונה 2 של "קונדור".
גם יום רביעי עמוס תכנים חדשים, כאשר הוט תעלה "חיים אחרים" לערוץ סינמה 4; יס תעלה את עונה 9 של "NCIS: לוס אנג'לס", כל 9 העונות של "איך פגשתי את אמא" (yes TV Comedy, ימי א'-ה' ב-20:30), המיני-סדרה "שערורייה בריטית למדי", והסדרה התיעודית "הסודות של פלייבוי" (ימי רביעי, 22:00, יס דוקו, וכמובן גם ב-VOD); סלקום טיוי מעלה את עונות  4-6 של "שחור-כזה", עונות 1-3 של "תחנה 19", צמד הסרטים התיעודיים המשלימים "מבט אל תוך סין" ו"הקרב על הונג-קונג" וספיישל מערכונים של חבורת "ציפורלה"; ונטפליקס תעלה את הסרט "נוכל הטינדר".
היום העמוס ביותר הוא חמישי, עם לא פחות מ-15 תכנים חדשים: הוט תעלה ביום הזה את עונתה ה-25 של הסדרה האגדית "סאות'פארק" (קומדי סנטרל, ימי חמישי, 22:30) ואת מותחן הפשע "כסף צעיר" (הוט סינמה 3); יס תעלה את שתי העונות של הסדרה הקומית "בי-פלוס" בכיכובם של אנלי אשפורד ותומאס מידלדיץ' ("עמק הסיליקון") ואת כל פרקי הסדרה התיעודית המסכמת את הקריירה של שלום חנוך (יס דוקו, ימי חמישי ב-21:00, ו-VOD); סלקום תעלה לסינמה TV ול-VOD את הסרטים "וונדי", "החופשה הראשונה", "מינארי", "המערב הקרוע", "משלוח מסוכן", "שבת בדיונית" ומעל כולם, הסרט החדש בסדרת "המסור" בכיכובו של סמואל אל ג'קסון, "המסור: המעגל נסגר", שיעלה למחרת גם להוט. במקביל, היא תעלה את העונה הראשונה של הסדרה הקומית-מד"בית "תושב חוץ"; ונטפליקס תעלה את הסדרות "עיר הרצח" (עונה 1) ו"קיד והטבעות הקוסמיות (עונה 3) והסרט "פוש" בכיכובו של כריס אוואנס ("קפטן אמריקה").
ביום שישי, כאמור, יגיע "המסור: המעגל נסגר" להוט (הוט סינמה 2), ולנטפליקס תעלה עונה 2 של "מגנוליות מופלאות".
ובשבת יעלו להוט סרטי הילדים "שיגועים ודרקונים" ו"הנערה עם הגרזן", ויס תעלה את החצי השני מעונה 4 של "בוגרת-כזה", הספין-אוף של "שחור-כזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה