טלוויזיה

מה רואים? כל התכנים שיגיעו השבוע לטלוויזיה שלכם

כבכל שבוע, אתר ice מציג בפניכם את רשימת התכנים שיעלו השבוע לשירותי הטלוויזיה השונים בישראל, כדי שתוכלו לפנות לכם זמן לתכנים שמעניינים אתכם
יאיר מור | 
צפייה בטלוויזיה (צילום pixabay)
לא יודעים במה לצפות בטלוויזיה שלכם? גם השבוע, אתר ice מביא בפניכם את מדריך הטלוויזיה השבועי החדש שלנו, ובו כל התכנים החדשים שיעלו השבוע לצפייה בסטרימינג – אם כי חלקם, כפי שיצויין, יעלו במקביל גם בערוצים "רגילים", כאלה שבהם יש לוח שידורים מסודר שכל הצופים רואים בו-זמנית.
 
יום ראשון הוא יום עמוס בפרטנר טיוי, שהכריזה על ספיישל סרטי אבי נשר, במסגרתו היא תעלה לשירות (גם ב-VOD וגם בערוץ הסרטים הייעודי שלה) את "דיזינגוף 99", "החטאים", "הלהקה", "הסודות", "סוף העולם שמאלה", "סיפור אחר" ו"פלאות". ביס יעלה באותו יום (ל-VOD ולערוץ yes דוקו) הפרק החמישי בסדרה התיעודית "האלבומים הקלאסיים", ששידורה החל בקיץ שעבר, והפעם על Morrison Hotel של להקת The Doors. בסלקום טיוי הלכו עד הקצה, ויעלו באותו יום את "שאנג-צ'י ואגדת 10 הטבעות", שיצא לקולנוע לפני חודשים ספורים בלבד.
ביום שני תעלה במקביל בהוט ובסלקום טיוי עונתה השנייה של "אופוריה" האמריקאית, המבוססת על סדרת המקור של רון לשם שנוצרה במקור עבור הוט. בנוסף, תעלה סלקום באותו יום את העונה השנייה של "משפחת ג'מסטון", ופרטנר טיוי תעלה את העונה הראשונה של דרמת הכלא האוסטרלית "וונטוורת'".
פרטנר טיוי הוא השירות היחיד שיעלה תכנים חדשים ביום שלישי: הסרט "עלייה" והעונה הראשונה של הסדרה "רופא כלבבי".
ביום רביעי מצטרפת הוט לסלקום טיוי ומעלה את "משפחת ג'מסטון".
ביום חמישי, לקראת סוף השבוע, יזכה מאגר הסרטים ב-VOD של סלקום, כמו גם בערוץ CinemaTV של החברה, למצטרפים חדשים רבים: "גגארין", "לאסי שובי הביתה" (גרסת 2020), "ליל המלכים", "סופר הקלפים", "פיג" בכיכובו של ניקולאס קייג' ו"שומר טינה" בכיכובו של ג'ייסון סטיית'ם. בנוסף, תעלה החברה את הסדרות "גיבורי הסייבר" ו"רייקה", בכיכובו של איאן גלן ("משחקי הכס"). במקביל, "לאסי שובי הביתה" ו"שומר טינה" יעלו גם בפרטנר ו"רייקה" תעלה גם בהוט". בפרטנר יעלו ביום הזה גם את הסרט "שיער האפרו שלי".
ביום שישי תעלה עונה 3 של "טוני נולד מחדש" לנטפליקס, ובסלקום יעלה הסרט "למצוא אותך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה