ויראלי

קרן מרציאנו יורה בשידור חי: למה איילת שקד בורחת?

מגישת 'תכנית חיסכון' תיארה מדוע שרת הפנים לא הגיעה להתראיין בנוגע לעומסים בלשכות האוכולוסין וההגירה ברחבי הארץ ועקצה: "ביקשנו ממנה ראיון מקצועי נטו, רק על עניינים שבתחום משרדה, היא מתחמקת, אנחנו חושבים שלציבור מגיעות תשובות קצת יותר ברורות"
מערכת ice |  6
קרן מרציאנו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
קרן מרציאנו השתלחה הערב (ראשון) בשידור חי של תכנית חיסכון בשרת הפנים איילת שקד, זאת לאחר שידור האייטם על העומסים בלשכות האוכלוסין ברחבי הארץ וכן במשרדי הפנים במה שהוגדר "קריסה'' לאור העומס שנגרם מהרצון של אזרחים לחדש דרכונים.
תחילה ניתנה תגובת רשות האוכלוסין וההגירה: "בימים טרופים אלה, אנחנו עושים מאמצים רבים כדי לשמור על שגרת מתן שירות רצוף לציבור, עם המגבלות המוטלות עליה. לאור האמור, נוצרים עומסים בזימון התורים ועל כך אנחנו מתנצלים".
 



מרציאנו פתחה את דבריה במתקפה:  "בואו נגיד את האמת, זו תגובה לקונית שמורחת אותנו, מי שאחראית על רשות האוכלוסין היא איילת שקד שכן מרבה להתראיין בעיקר בעניינים פוליטיים. היום היא סירבה לפנייה שלנו להתראיין ולהסביר איך היא מתכוונת להקטין את העומסים בלשכות".

עוד הוסיפה: "ביקשנו ממנה ראיון מקצועי נטו, רק על עניינים שבתחום משרדה, היא מתחמקת, אנחנו חושבים שלציבור מגיעות תשובות קצת יותר ברורות". תגובת השרה שקד לא ניתנה לאחר הדברים.
מטעמה של שקד נמסר: "שרת הפנים לא יכלה להגיע לראיון מטעמי לו״ז ובמקום הוצע לתוכנית לראיין את מנכ״ל רשות האוכלוסין שייתן מענה מפורט לאזרחים שמתוסכלים מהעומס. הדמות המקצועית שמתעסקת באופן יום יומי בנושא לא הספיקה להם ובמקום הם בחרו במונולוג ביקורתי למצלמה".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    איילת שקד אכן בגזענית במקום לטפל במשרד כושל
    רומי 03/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת שקד הגזענית במקום לטפל במשרד כושל שלא עושה כלום למען אזרחים של המדינה
    סגור
  • 5.
    מי יכול להכחיש את כל ההמצאות שלך,מספיק,תנו לחיות (ל"ת)
    תותי1 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    כל הנושאים שהגישה קרן אתמול היה הכל בעצבים ושלילי, (ל"ת)
    סימו 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    בקשנו תשובות ברורות למה מרציאנו מופיעה על המסך!!!
    קרן מרציאנו 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בקשנו תשובות ברורות מדוע קרן מרציאנו מופיעה בכלל על המסך. אני ורבים מחבריי פשוט מעבירים ערוץ כשאנחנו רואים אותה. אי אפשר לשאת את הקול הצווחני שלה, המבטים המאיימים, ההיסטריה הבסיסית שלה, פשוט אי אפשר לצפות בה. לא מבינים איך נותנים לה להופיע, ועוד להגיש מידי פעם את המהדורה המרכזית. לדעתנו היא מזעזעת, וכיוון שאנחנו מכירים אותה, אנחנו יכולים להעיד שלדעתנו היא גם מזעזעת ברמה האישית.
    סגור
  • 2.
    היה לה פגישה עם עבאס היום
    פיני 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לתת עוד
    סגור
  • 1.
    למגישה של "הכל כלול" קוראים סיון כהן סבן
    . 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טעות בכותרת משנה
    סגור