ויראלי

אייל שני הסתבך: שריפה פרצה במסעדה, מה עשו הסועדים?

גלאי עשן הופעלו במסעדת "הסלון" של אייל שני במיאמי, ויושבי המסעדה נאלצו להפסיק את הארוחה שלהם ולהתפנות
מערכת ice |  3
אייל שני (צילום יונתן סינדל פלאש90)
אחת מהמסעדות של אייל שני, "הסלון" שממוקמת במיאמי, חוותה היום תקרית לא נעימה כאשר גלאי עשן הפתיעו את יושבי המסעדה והתריעו על שריפה. בעקבות זאת הופסקה הארורה והמסעדה פונתה.
בתיעוד שפרסם ערן סוויסה נראית שורת גחלים בוערת על דלפק המסעדה, והמטבח מאחוריה אפוף עשן. ברקע נשמעת מהומה בקרב שוהי המסעדה. עוד לא ברור אם נגרם נזק לאדם או רכוש.
 
כזכור, אייל שני פתח לראשונה את מסעדת "סלון" בתל אביב ב-2008, מאז נפתחו מספר מסעדות כאלו בעולם, וביניהם זו במיאמי. לא מזמן פורסם ב'כלכליסט' כי אייל שני ושותפו הפרסומאי שחר סגל חתמו על הסכם עם המלונאי ויזם הנדל"ן לירן ויצמן לפתיחת עד 150 מסעדות בחמש השנים הקרובות של המזנון והסלון, במרכז ומערב אירופה. 
 
על פי ההסכם, הקבוצה תפתח יחד מספר מסעדות מזנון, סלון ונורת' ב־48 ערים באירופה. כשני שלישים מהמסעדות יהיו מזנון, כלומר מסעדות קטנות שבהן יימכרו פיתות עם בשר או ירקות, וכשליש מסעדות יוקרה תחת המותגים סלון ונורת', שימוקמו ברובן בבתי המלון שמפעילת קבוצת SMB. לפי ההסכם, מדובר בהשקעה של מאות מיליוני שקלים במיזם.
המסעדות הראשונות יוקמו בליסבון, הן מזנון והן סלון. מסעדות המזנון יוקמו בידי זכיינים מקומיים שיישאו גם בעלות שמוערכת בכ־2 מיליון שקל למסעדה, ואילו מסעדות סלון ייפתחו במלונות של ויצמן או במיקומים אחרים. שני יגייס את צוותי העובדים ויתפעל את המסעדות. אחרי ליסבון צפויות להיפתח מסעדות בברצלונה, קופנהגן ומדריד. בכל עיר צפויות להיפתח 3-2 מסעדות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צוחק מי שצוחק אחרון. המתנחל מבת עין או ..
    יש בורא לעולם 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוהבת הבריות (לא אלא שמתנהגים לא כמו בן אנוש)
    סגור
  • 1.
    מי הוא!?!?
    יעקובובו 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין קשר בין אוכל לייצור הזה שנקרא אייל שנו הסיבה היחידה שאנשים באים למסעדות שלו זה כי הוא נמצא בטלויזיה ביום שלא יהיה שם הוא יחזור להוצאה לפועל שם היה ושם מקומו איש גוחה ברמות על שיכול להרשים רק את הצעירים שאין להם מושג אך עושים אוכל ונהנים להתחכך עם הסלברטי!
    סגור
  • לכאורה נמצא בקשיים
    תמי 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפתוח 150 מסעדות גם עם זכיינים זה מגלומניה
    סגור