תקשורת ומדיה

תקלה בחדשות 12: הכתבים נעלמו והשאירו את המגישה לבד

לאן נעלמו כתבי חדשות 12? מגישת המבזק פנתה הבוקר לשניים מהם, ונאלצה לעבור לתחזית מזג האוויר אחרי שלא קיבלה מענה מאף אחד

מערכת ice |  2
אלמז מנגיסטו (צילום קשת 12)
מבזקי חדשות הבוקר נערכים כל שעה עגולה, ונמשכים למשך מספר דקות בלבד, ולכן נמצאים בתחתית סדר העדיפויות של הערוצים. מה גם שהם בשעות ללא הרבה רייטינג.
הבוקר (שלישי) באחד מהמבזקים בקשת 12 שהגישה אלמז מנגיסטו, נרשמה דקה מביכה בה הפנתה המגישה את הדיבור לכתבים, שלא נמצאו, ולא זכתה למענה. בתחילה פנתה לכתב דין פישר ששהה בנתב"ג עם טיסת חילוץ שהביאה ישראלים שנתקעו באוקראינה, אך פישר לא היה בנמצא. 
מנגיסטו התעשתה ועברה לפנות לכתב אלעד שמחיוף כדי שייתן עדכון על חקירת פשעי המלחמה של רוסיה ע"י בית הדין בהאג, אך גם הוא לא היה שם כדי לדווח. מנגיסטו קלטה שאין קול ואין עונה ונאצלה להפנות לאייטם הבא לפני סיום המבזק - תחזית מזג האוויר.
 המבזק הבוקר בקשת 12
 
גם אתמול בערב נרשמה תקלה קטנה לפני המהדורה המרכזית כאשר 7 שניות לפני הקרנת כותרות המהדורה, שודר על המסך פרומו לפיו "אתם צופים במהדורה המרכזית עם דני קושמרו". מייד לאחר מכן ניתן היה לשמוע דווקא את יונית לוי מקריינת את כותרות היום, ואכן, אחרי הכותרות לוי היא זו שנצפתה יושבת בכיסא המגיש באולפן החדשות בנוה אילן.
נראה שבחדר הבקרה חל בלבול קל בקשר לזהות מגיש המהדורה, כפי שקורה מדי פעם בפעם. כזכור, לאחרונה כבר דיווחנו על טעות דומה אך קיצונית יותר אצל המתחרה, רשת 13: לפני שלושה וחצי שבועות שודר שם לפני המהדורה המרכזית של יום חמישי פרומו לקידום השידורים של יום שישי, שבו במקום המהדורה המרכזית עם אודי סגל משודרת "שישי" עם איילה חסון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זקוקים לסיוע
    שי 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהעובדים מרוויחים כמו בסופר ככה גם הרמה (לא של החדשות)
    סגור
  • 1.
    לא בושה
    מגן דוד 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שימו כתובית "בהרצה",. כמו בערוץ עכשיו 14.
    סגור