תקשורת ומדיה

חדשות 13 בטעות מביכה: מלחמת הכוכבים הגיעה למהדורה?

חדשות 13 רושמים שוב תקלה בשידורים, הפעם באופן שקשה לשים לב. האם קטע וידאו ששולב בחדשות כתיעוד משדה הקרב באוקראינה, נלקח למעשה ממלחמת הכוכבים?
מערכת ice |  2
עמית קוטלר (צילום צילום מסך 13)
מבזקי החדשות בערוצים עובדים שעות נוספות בימים אלה עם הדיווחים השוטפים על המערכה המתנהלת בין רוסיה ואוקראינה במזרח אירופה. בדיווחי המבזקים של חדשות 13, חלה טעות מביכה מאוד, שלא ברור איך ייתכן שקרתה, כשקטע ארכיון מהסרט "מלחמת הכוכבים", נכנס לריטואל השידור בדיווחים על המלחמה.
מדובר בקטע בן כמה שניות שמשולב ברצף של תמונות וקטעי וידאו שמופיעים ברקע הדיווחים על המלחמה באוקראינה כתוספת חזותית לרוח הדברים, כך שהמקבץ הזה חוזר על עצמו בימים האחרונים לצד אותם דיווחים.
הקטע הקצר שנמצא בתוך הרצף קשה לזיהוי כחריג בשל העובדה שנראה באווירת המקרים - פיצוצים ואווירת שדה קרב, אלא שחדי העין יבחינו שלא מדובר בצילום תיעודי אלא בסגנון פירוטכניקה שמקורו מתוך "מלחמת הכוכבים", שלא ברור איך השתחל לרצף הארכיון המשודר.
  

לא מדובר בהופעת יחיד של הקטע, מאז שידור המהדורה אמש (שני), הקטע האמור מופיע בכל המבזקים שהוגשו היום לאורך הבוקר על ידי המגיש והמבזקן עמית קוטלר. במבזקי השעה 12:30 הקטע עוד פורסם, ואילו במבזק החדשות ששודר בשעה 13:00 חדשות 13 תיקנו את הטעות והורידו את חלק הוידאו הזה מרצף השידור.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה רע
    עידו 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת נוסטלגיה לא הזיקה לאף אחד .אל תהיו קטנוניים
    סגור
  • 1.
    LOL (ל"ת)
    אחד 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור