ויראלי

דרוקר תוקף: "רק לבה של מדינת היהודים קשה כאבן"

הפרשן המדיני יצא במתקפה חריפה נגד ממשלת ישראל על המדיניות שהיא נוקטת כלפי פליטים מאוקראינה שלא מורשים להיכנס. דרוקר: "שרת הפנים הוציאה הודעה עם המון מילים יפות, עולים וחוק השבות ויהודים, רק דבר אחד נפקד ממנה"
מערכת ice |  6
רביב דרוקר (צילום באדיבות רשת 13)
רביב דרוקר יצא היום (שישי) במתקפה חריפה נגד ממשלת ישראל שלא מעוניינת לדבריו לקלוט פליטים מאוקראינה שלא כחלק מחוק השבות וכתב על כך במתקפה חריפה בדף הטוויטר שלו. 
דרוקר כתב: "שרת הפנים הוציאה הודעה עם המון מילים יפות, עולים וחוק השבות ויהודים, רק דבר אחד נפקד ממנה. פליטים אוקראינים, כאלו שבורחים על חייהם, שהם לא יהודים ולא זכאים, אבל מחפשים לחיות. גרמניה, בריטניה, פולין קולטות אותם גם אם הם לא משורשים של המדינה הקולטת, רק לבה של מדינת היהודים קשה כאבן".
 
דבריו של דרוקר מגיעים בעקבות ההודעה של איילת שקד שיצאה הבוקר בדיוק באותו הנושא: "מאז פרוץ המלחמה, מדינת ישראל קלטה 1,555 אזרחים אוקראינים. מתוכם כ-150 זכאי חוק השבות, שיחלו הליך התאזרחות".
שקד המשיכה: "ישראל נערכת לקליטה ומתן אזרחות באופן מיידי למעל 100,000 זכאי חוק השבות, שנמלטים מהמלחמה. מטבע הדברים, ישראל מתמקדת בקליטת פליטים יהודים וזכאי חוק השבות אולם מגלה גמישות ונכונות לסייע לאזרחי אוקראינה בכלל".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אין כניסה לפליטים מאוקראינה רק מסודן
    בן 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרת הקליטה מסרבת לקלוט פליטי מלחמה מאוקראינה נקמה בפלשמורה כל פליט שמנסה לברוח לכאן מגורש מי שבא רק תושבים חוזרים שלא יעבדו עליכם חצי פליט לא מאשרים לו כניסה בחזרה לתופת אור לגויים
    סגור
  • 4.
    פליטים
    רונית 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    דרור אתה אדם ראוי להערצה. במדינה שלנו חיים עדיין שרידי השואה וילדיהם הדור השני. המצב ריסק את נשמתם וחשבנו שמדינת ישראל תוכיח את הסולידריות.כאשר שמענו כי עשרות הוחזרו התביישנו עד עומק נדמתינו..טוב עשית שהתייחסת.אנחנו איתך.
    סגור
  • 3.
    פופוליסט בגרוש וגם בור בהסטוריה (ל"ת)
    לא מפתיע 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    שקד
    אליעזר 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כל הכבוד לשקד! אין לתת לאוקראינים דריסת רגל בישראל אחרי כל הפרגרומים שעמנו עבר באוקראניה והשתתפו אוקראינים עם הנאצים בפשעי השואה.
    סגור
  • 1.
    "מדינת כל אזרחיה"
    משה 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    1)יש לנו כל כך הרבה בעיות.צריך להוסיף עוד? 2)לכל מדינה יש מדיניות הגירה.אם רוצים לשנות-צריך להעביר חוק שישנה את המצב.. 3)יש לפליטים מספיק מקום באיחוד האירופי.
    סגור
  • כך גם אמרו לפליטים היהודים ב1940-1945
    יוסי 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפילו למדינת ישראל לא יכלו לעלות. וזו הסיבה וההצדקה להקמת המדינה . אז נכון שיש לנו הרבה בעיות, אבל הבעיות האילו מתגמדות ביחס לבעיות של הפליטים שם. ניתן לפתור זאת בצורה של תושבות זמנית למספר חודשים,שניתן להאריכה ככל הנדרש בהמשך. כך תזכה להציל חיים ,להביא הרבה אנשים משכילים , ובאיזה שהוא שלב לחפש להם פתרון כאשר המצב יותר רגוע ואין חרב שמונפת מעל ראשם.גם לאנשי דרפור מצאו פתרונות לאחר גל העלייה . אז יש כאילו שמסתובבים ללא פתרון שכזה,, אבל ברובם או שחזרו או שנקלטו והשמיים לא נפלו.ומדינת ישראל חזקה מתמיד.
    סגור