ויראלי

כך מראדונה ומסי "הצילו" עיתונאים באוקראינה

הזוי: עיתונאים דרום אמריקאים שנשלחו לסקר את המלחמה באוקראינה נעצרו ע"י המשטרה בחשד לריגול, אך ניצלו בזכות רגע אחד, ששינה את כל התמונה: "הם דיברו על מראדונה ומסי, הצלם שלי הראה להם קעקוע של מראדונה, וכל האווירה השתנתה. הכל בזכות יד האלוהים"
מערכת ice | 
דייגו מראדונה (צילום אינסטגרם)
המלחמה בין רוסיה לאוקראינה ממשיכה לזעזע את העולם כולו ואתמול (שני), גם הצליחה לספק סיפור הזוי במיוחד. שני עיתונאים שנשלחו לאוקראינה על מנת לסקר את המלחמה מטעם רשת הטלוויזיה הצ'יליאנית Chilevisión, נעצרו על ידי המשטרה האוקראינית בחשד לריגול עבור הרוסים, וניצלו בדרך נס. 
"באחד המחסומים, המשטרה לקחה מאיתנו את המסמכים, המצלמות והטלפונים שלנו והביאה אותנו לתחנת המשטרה" שחזר דניאל מטאמלה, אחד העיתונאים שנעצרו, החלו חקירות ראשוניות מתוחות, בגלל שהמדינה במלחמה והם חשדו שיישלחו מרגלים מטעם רוסיה ואפילו מחבלים".
טאמלה המשיך לשחזר את רגעי הפאניקה וסיפר על רגע אחד, ששינה את כל התמונה:  “אחד מהשוטרים ראה את הדרכון של אחד העיתונאי הארגנטינאי שהיה איתי ואמר כמה מילים, ומתוכם הבנו רק שתיים – מסי ומראדונה. הצלם שלנו הראה שיש לו קעקוע של מראדונה וכל האווירה השתנתה תודות ליד האלוהים של הכדורגל. הצלחנו לצאת מהמצב הזה ולחזור למסלול בלי בעיות”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה