ויראלי

אברי גלעד יגייס מאה מיליון דולר? "פרס על פוטין"

המגיש ברשת 13 כתב בהומור בפוסט בפייסבוק: "פתחתי מימון המונים לגיוס הסכום. שמתי 180 שקל. תצטרפו?". את דבריו הקדיש בכלל לזלנסקי: "הוא המנהיג הכי כושל בהיסטוריה, אדם שהביא במו ידיו חורבן על ארצו כשלא היה בזה שום צורך"
מערכת ice |  6
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
אברי גלעד שלא התבטא יותר מדי לאחרונה בפייסבוק שלו מאז שהחליט להוריד הילוך במעורבותו ברשתות החברתיות, נתן את הזווית שלו לנשיא אוקראינה ולידימיר זלנסקי על רקע הלחימה הנמשכת של רוסיה במדינתו של האחרון.
גלעד טען: "זלנסקי, אני רוצה להיות ממש לא פופולרי לרגע, ולא להיכנע לקסמו של היהודי זלנסקי, נשיא אוקראינה ומחריבה. אני מבין שבעולם עכשיו הוא הגיבור, ואף עבדכם טרח להתחפש לדמותו, כי זה היה הכי קל, וכי זה מה שהולך היום. אבל בעיניי זלנסקי הוא המנהיג הכי כושל בהיסטוריה, אדם שהביא במו ידיו חורבן על ארצו כשלא היה בזה שום צורך. לו היה מעט יותר גמיש, לא היתה מוקזת טיפה של בורשט בסכסוך האלים הזה, שכבר מחק חלקים נרחבים מאוקראינה, ועוד יביא עליה חורבן במימדים של סוריה".
 
עוד הוסיף: "ומה שעצוב פה במיוחד הוא שהוא יהודי. זה עצוב פעמיים. ראשית כי כשיירגעו כל הנושאים אותו על כפיים כמי שקרא תיגר על פוטין ושילם בחיי אלפים מאזרחיו ובתשתיות שיקח עשרות שנים לשקם, אם בכלל, ייזכרו שהוא יהודי, וזה יתניע חלילה גל אנטישמיות נוסף על הגל הקיים ממילא. אבל זאת לא הנקודה המרכזית. כיהודי, זלנסקי חייב היה ללמוד את הלקח מבר כוכבא, המנהיג היהודי הנוסף שהתגרה באימפריה ושילם את המחיר היקר מכל- הרס מוחלט של ארצו בגלל ענייני כבוד".
גלעד המשיך: "עמים קטנים לא טוב להם להתגרות באימפריות, כי לאימפריות יש תחביב כזה, מחיקת תרבויות שלמות כעיסוק מהנה ללפני הצהריים, אך חולשתן של אימפריות היא שהן תמיד נופלות, לאט או מהר, הן נעלמות. לכן עמים קטנים, כמו העם שלנו, כמו האוקראינים, חייבים לעיתים לנשום עמוק, לקבל את רוע הגזירות ולדעת שבתוך כמה שנים האימפריה הרעה תיעלם, והראש יוכל לצאת מתחת למים".
גלעד חתם: "לא פרשן לענייני חוץ אני, ולא בן פרשן, ובכל זאת, לו היה זלנסקי מרכין קומתו מעט בפני הרוע המוחלט המיוצג בסיפור הזה ע"י הצורר פוטין, ומסכים לא להצטרף לברית נאט"ו, ולמסור את החבלים השנויים במחלוקת לרוסיה, ולהיפרד מחצי האי קרים, החיים בקייב היו ממש הרגע ממשיכים כהרגלם. אבל זלנסקי האמין ועדיין מאמין לצערי שהוא בסדרת טלוויזיה, ולא בחיים עצמם, וככל שפוטין מכה חזק יותר, הוא מתבצר יותר בעמדותיו. מקווה שלא יגיע למצדה של האוקראינים. מקווה שעוד אלף שנה ילדים אוקראינים בגולה לא ישירו עליו שירי תפארת ריקים מתוכן היסטורי. פוטין? פרס מאה מיליון דולר על ראשו יעשה את העבודה. פתחתי מימון המונים לגיוס הסכום. שמתי 180 שקל. תצטרפו?".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אברי גלעד,תעלם לנו מהחיים,לך לבית הזהב עם המטאטא שלך. (ל"ת)
    רוני 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    גלעד צודק
    יניר 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שכחו בעולם שיש דיפלומטייה ונשק אחרי זה,לא מיישבים סכסוך אמריקאי עם רוסיה בעזרת "פוסטים אמיצים" בפייס.
    סגור
  • 4.
    שחצנותו של אברי גלעד
    צחי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עולה במעט על טיפשותו.עוד פרשן בשקל לעינייני פוטין
    סגור
  • 3.
    תשומת לב בכל מחיר
    פרודניה 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אברי גלעד כמו אברי גלעד, כשהוא זז הצידה ולא מדברים עליו, ימציא איזה קשקוש אינפנטילי כדרכו. נו, די כבר.
    סגור
  • 2.
    אברי
    רובי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אברי יוצא מנקודת הנחה שפוטין היה מסתפק באי הליכה לנטו,,הרי כבר שנים הוא מתכונן לפלישה,והעם האוקראיני הוא טרהעים ושלוש מליון איש ושיטחו כפול מגרמניה הגדולה,יותר טוב אם הייתה הולך נגד הדיקטטור,לפי דעתך גם עלינו היה לא להילחם עד יעבור זעם,.מי שפולש כך ורוצח המונים ומחריב מדינה ,הוא רוצה יותר מנטו
    סגור
  • 1.
    זלנסקי אפס מאופס (ל"ת)
    יובל 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור