ויראלי

ראש העיר לוד ניחם משפחה ערבית ועורר סערה ברשת

ראש עיריית לוד, חובש הכיפה, חטף ביקורות קשות מתושבי העיר לאחר סרטון בו נראה לכאורה מתפלל בניחום אבלים של משפחה ערבית כמנהג האסלאם: "זו התנהלות בזויה", ראש העיר בתגובה הדף את הביקורות: זה סרטון ישן
מערכת ice | 
יאיר רביבו טיקטוק (צילום מסך)
סרטון ויראלי שהתפרסם בטיקטוק מתעד את ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, משתתף בניחום אבלים של משפחה ערבית, ומתפלל יחד עם המשתתפים. מה שיכול היה להסתכם במחווה יפה וקריאה לדו-קיום, התפרש אצל חלק מתושבי העיר לוד כזלזול.
על פי הפרסום באתר סרוגים, תושבי העיר לוד מתחו ביקרות על ההתנהלות של ראש העיר ואמרו: "אפשר לשבת ולכבד בלי להתפלל בלי פתיחת ידיים, זו התנהלות הזויה. ועוד ראש עיר שדובר ערבית ויודע שאומרים שם שאין בלעדי הנביא מוחמד. והוא גם היה מודע לזה שצילמו אותו". נזכיר כי ראש העיר גם חובש כיפה סרוגה, דבר שהעלה את תמיהתם של תושבי העיר מהמגזר הדתי, על ניחום האבלים כדרכם של המוסלמים.
 
כזכור, שמו של יאיר רביבו נקשר לאחרונה בציבור בעקבות אירועי "שומרי החומות" בעיר לוד - אחת הערים המעורבות שחוו את ההתפרעויות של הצדדים בזמן המבצע. במהלך הפרעות האלימות תקף ראש העיר בחריפות את המשטרה על חוסר המעש והתגובה, וזעק על תחושת חוסר הביטחון של יהודי העיר.
מטעמו של רביבו נמסר כי מדובר בכלל בקטע ישן, ושהוא כיבד את האבלים ובמהלך התפילה הוא לחש פסוקי תהלים. "פתיחת ידיים זה משהו מקובל בכל הדתות" אמרו מסביבתו, ודחו את הביקורות על התנהלותו בזמן ניחום האבלים.


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה