ויראלי

שי לי שינדלר צריכה תרומות? הבדיחות ברשת עולות שלב

הסרט ששודר אתמול בקשת 12 ממשיך לצבור אש ביקורת, לא רק מהקולגות בתקשורת, אלא גם מהצופים שמאז פרסום הסרט לא מפסיקים להתבדח על חשבונו, זו היוזמה המפתיעה של אחד מהם
מערכת ice |  9
שי-לי שינדלר (צילום מאיר כהן)
הסרט ששודר אמש (שני) בקשת 12, שיצרה העיתונאית שי לי שינדלר, שבעלה חתום על אקזיט בשלוש מאות מיליוני דולרים, דן בנושא 'העשירים החדשים'. השידור גרר ביקורות חריפות ועוקצניות במיוחד מהתקשורת, כאשר עיתונאים רבים הטיחו ביוצרת ובערוץ.
לצד הביקורות מהקולגות, הרושם ה"מתמסכן" של שינדלר והעשירים החדשים, שנגזר מהסרט, גורר ביקורות וציניות ברשת, ובעמוד הפייסבוק סטטוסים מצייצים אף הגיעו למשתמש פייסבוק שהביא את הבדיחה למחוזות חדשים והציג תרומה מזויפת לשי-לי שינדלר.
המשתמש ערך תמונת מסך של העברה באפליקציית ביט, המדמה תרומה שהעביר אליה בסך של 60 שקלים, "קצת לעשות לה טוב אחרי כל הקושי הזה". הפוסט הפך ויראלי ובתוך שעתיים גרף כבר מעל לשלושת אלפים סימוני לייק ומאות תגובות של משתמשים.
דוד ורטהיים עורך וואלה! ברנז'ה ביקר אתמול: "בסרטה ״העשירים החדשים״ היוצרת שי-לי שינדלר הצליחה ללכוד באופן נוגע ללב את הקשיים, ההתלבטויות והחרדות של העשירים החדשים הנקרעים מדי יום בשאלה עד כמה העובדה שהם עשירים חדשים שינתה את חייהם. זהו סרט מצוין ואינטליגנטי שיש להקרינו בכל כיתה וכיתה באקדמיה לעיצוב השיער של מיקי בוגנים".
 
עוד הוסיף: "קשת כמו קשת, הפכה את הסרט הזה לאירוע ובנתה סביבו ערב קונספט שלם. שיבצה אחריו שני שידורים חוזרים של ״מסודרים״ מלפני עשור. לא זוכר ערב כל כך ג׳אנקי כבר שנים. זה מה שקורה כשאין מתחרה רלוונטי בשטח".
 
שדרן הרדיו והעיתונאי דרור רפאל ביקר: "שי לי שינדלר רק רוצה להיות קורבן. מגישת הטלוויזיה התחתנה עם מי שעשה שלושה אקזיטים שאת האחרון ביניהם מכר ב-300 מיליון דולר למקדונלדס. הערב היא תשדר את סרטה על הקשיים בהיותה מיליונרית. נהוג לחשוב שכולם רוצים כסף, אבל יותר נכון, בעידן הזה, כולם רוצים להיות קורבן, לשדר סבל, לתווך קשיים. היא יפה מצליחה מפורסמת עשירה, ומה היא רק רוצה? להתמסכן בציבור, כדי להרגיש כמו כולם".
 
שדרן הרדיו נועם פתחי עקץ: "אני קצת פחות פה היום, הראש בצרות של שי לי שינדלר", טלי עובדיה הוסיפה: "שי לי שינדלר את אמיתית? איזו רמת ניתוק", ברק רביד כתב: "אני שוקל לעשות סרט על כך שרק הערב נודע לי על קיומה של שי-לי שינדלר", יהודה שלזינגר השתעשע: "כולה יושבים מהבוקר עד הלילה. זה לא שהם שי-לי שינדלר".
 
טלי בן עובדיה הוסיפה ביקורת חריפה יותר: "הניתוק קווים לדמותו: לא אין לתאר את שי-לי שינדלר עוטה מבט של אילנה דיין ויוצאת לחשוף את הקשיים הנוראיים אחרי האקזיט. מסקנה: ממש קשה להפוך מיליונר. אל תנסו את זה".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לא הבנתי.. כסף זה מה שעושה אדם מאושר??? (ל"ת)
    אושר 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ועדיף המון
    כן 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה די עם ההתייפיפות.
    סגור
  • 7.
    כל המלגלגים מתים מקינאה
    צדוק 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יש לכל העניים העלובים שצופים בסרט? רק קנאה, והחמיצות יוצאת להם מהגרון.
    סגור
  • 6.
    כל המלגלגים מתים מקינאה
    צדוק 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה יש לכל העניים העלובים שצופים בסרט? רק קנאה, והחמיצות יוצאת להם מהגרון.
    סגור
  • 5.
    לא היה הבעיה, אלא קשת שמנסה לפמפם לנו ללא סוף את ה
    מור 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פרוגרס וההייטקס….במסווה של כאילו בעיה קשת מנסה לפתות אותנו לתוך העולם הזה, להראות לנו שאפ אנחנו לא בהייטק אנחנו לא קיימים, אם אנחנו לא פרוגרסיבים אנחנו לא ליברלים, אנחנו לא אנשי העולם החדש, הבעיה היא לא שי לי שינדלר הפוסטמה שמצאה אחלה כרטיס אשראי ומעזה לבכות…הבעיה היא קשת שאנשים עדיין צופים בערוץ ההזוי הזה.
    סגור
  • 4.
    בא לי להקיא ממטומטמת שכזו!!!
    אריק 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גועל נפש של תכנית חשוב מאוד שלא לאפשר תכניות הזויות ובזויות שכאלה.
    סגור
  • 3.
    אני צריך מיליון ש''ח לדירה אפשר אחוז אחד
    אליהו 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אמיתי לגמריי
    סגור
  • 2.
    פשוט פח
    פסיון 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פח!
    סגור
  • 1.
    בסרט דובר על קנאה שיש במתעשרים
    מייקי 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    והתגובות מראות באמת את האנשים הקנאים וצרי העין. הסרט סקר באופן כנה ונוגע ללב את כך שעם כל העושר והרווחה - מתלוות בהחלט מצוקות ובעיות, לא תמיד פשוטות.
    סגור