ויראלי

בראד פיט תובע את אנג'לינה ג'ולי: פרטי הסכסוך נחשפים

השחקן הגיש תביעה נגד אשתו לשעבר ומאשים אותה בפגיעה במוניטין של עסקי היין אותם  החזיקו בעבר בשותפות וטען כי היא מכרה את חלקה ל"אדם זר עם כוונות רעילות שמסכן את המוניטין של המותג". מי האדם שעומד אחרי הסכסוך?
מערכת ice |  1
בראד פיט דלונגי קפה (צילום יחצ)
בראד פיט הגיש תביעה נגד אשתו לשעבר, אנג'לינה ג'ולי, ומאשים אותה בפגיעה במוניטין של עסקי היין שהם החזיקו בעבר ביחד בטענה שהיא מכרה חצי מהחברה לאדם זר. עוד ב-2008, האקסים כיום, להם שישה ילדים משותפים, קנו נתח בכרם בדרום צרפת ובבית Château Miraval, שם הם נישאו מאוחר יותר ב-2014 ובילו כמה חופשות משפחתיות יחד לאורך מערכת היחסים שלהם.
השחקן טוען כי ג'ולי "ביקשה לפגוע בו" על ידי מכירת החלק שלה בחברה. פיט טוען שהם הסכימו בהחלטה משותפת לא למכור את את האינטרסים שלהם בעסק המשפחתי ללא הסכמתו.
 
הצוות המשפטי של השחקן הגיש לבית המשפט בלוס אנג'לס את כתב התביעה בו טען כי מירוואל הפך לפרויקט "התשוקה" שלו שצמח "לעסק גלובלי של מיליוני דולרים ואחד מיצרני הרוזה הנחשבים ביותר בעולם יין". השחקן מאשים את ג'ולי בכך ש"לא תרמה בכלום להצלחתה של החברה".
 
עורכי הדין של ג'ולי טוענים מצדם כי היא תכננה למכור את החלק שלה באוקטובר, וכי החברה בבעלות ובשליטה עקיפה של האוליגרך יורי שפלר, המיליארדר הרוסי שבבעלותו חברת סטולי. פיט דורש פיצויים "בסכום שיוכח במשפט" בתוספת המכירה לכאורה שביצעה ג'ולי שתוכרז כ"בטלה ומבוטלת".
 
הצוות של פיט טוען ששפלר השיק השתלטות עוינת על מירוואל ומנסה להשיג "מידע סודי וקנייני לטובת המפעל המתחרה שלו". המסמכים מאשימים את שפלר ב"טקטיקות עסקיות חותכות ואסוציאציות מקצועיות מפוקפקות", מה שבתורו "מסכן את המוניטין של המותג שפיט בנה בקפידה כה רבה". הם מוסיפים: "ג'ולי ביקשה לאלץ את פיט לשותפות עם זר, וחמור מכך, זר עם אסוציאציות וכוונות רעילות".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני הלום קרב מיום כיפור.יש לי את אותו דבר
    לוחם חי.ר 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והרבה נעלבים ממני.יש דבר כזה.אין לי אפשרות ליצור איתו קשר.אבל יש דבר כזה.
    סגור