ויראלי

יצרים ויכוחים וחגיגה צבעונית: הפוליטיקאים הגאים שורפים את הרשת

חברי כנסת גאים, כתב ערוץ 20, ראשי ערים, נשיא המדינה וחסימות כבישים - כולם מדברים על מצעד הגאווה והופכים אותו לנושא החם ברשת השבוע. אספנו לכם כמה מהפוסטים המובילים בנושא 
מערכת ice | 
מצעד הגאווה (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
חגיגות צבעוניות, דיון על זכויות אדם ושיח רווי יצרים – שבוע הגאווה על היבטיו השונים הוא הנושא המדובר ביותר ברשת השבוע, עם 7,899 דיונים, 8,994 ויותר מ-40 אלף סימוני לייק, על פי נתוני חברת "סקופר". אספנו עבורכם כמה הפוסטים המובילים והמדוברים ביותר.
 
כתב ערוץ 20 ינון מגל שיתף צילום של לוגו דמוי דגל הגאווה שמלווה את השידורים בערוץ ניקולודיאון, כשהוא מכנה זו בביקורת "הנדסת תודעה: מגיל 0" , ועורר תגובות והתייחסויות רבות משני צדי המתרס.
 


שר הבריאות ניצן הורביץ ממפלגת מרצ, אשר מוכר כהומוסקסואל מוצהר וכיו"ר המפלגה הגאה הראשון בישראל, משך תשומת לב ששיתף ראיון בנושא שקיימה אתו עיתונאית הארץ רווית הכט. " קודם ישבו פה שרים שלא ידעו מה זה טרנסג'נדר" סיפק השר אמירה מעניינת, שגם הפכה לכותרת הכתבה.

פוסט נוסף שזכה לחשיפה גבוהה, הוא אינפורמטיבי משהו ועסק בעדכוני התנועה וחסימות הכבישים הצפויות לקראת המצעד, מידע שבאופן ברור עשוי להיות רלוונטי ישראלים רבים בין אם הם נמנים בין הצועדים ובין אם לאו.


איש ציבור נוסף שעורר עניין הוא נשיא המדינה יצחק הרצוג, שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו תמונה עם נציגי הרשויות המקומיות שזכו לדירוג גבוה דו"ח מדד הגאווה השנתי. "הדו"ח שהוגש לי היום משקף את כברת הדרך שנעשתה כאן, אך המציאות לא מאפשרת לנו להיות שאננים " כתב.


פוסטים נוספים באותו נושא,  שזכו לחשיפה גבוהה הוא זה של רז קיסטנליך ראש עריית ראשון לציון וכרמל שאמה הכהן, שהתגאו בהישגי עירם בכל הקשור לזכויות להט"ב, ובזכייתם במקום גבהוה במדרג. שניהם אף ניצלו את ההזדמנות כדי לפרסם את האירועים המתוכננים בעיר לרגל חודש הגאווה.
פוליטקאי גאה נוסף שהתבטא בנושא והפוסט שלו זכה ל"רייטינג" גבוהה, הוא יו"ר סיעת כחול לבן ח"כ איתן גינצבורג, המשתייך גם הוא לקהילת הלהט"ב ." הכי מרגש זה לצעוד לשוויון בעיר שלי, בבית מצעד הגאווה ברעננה הוא מצעד מיוחד, שמארגנות ומובילות תנועות הנוער בעיר: הצופים, המחנות העולים, נוע"ם, איגי וכנפיים של קרמבו. כולן משלבות ידיים למען שוויון " סיפר.

סוגרת את הרשימה שלנו, עריית הוד השרון, אשר פרסמה בעמוד האינסטגרם הרשמי שלה תמונה של דגל גאווה תלוי בגאון על בניין העריה ליד גל ישראל.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה