ויראלי

העיתונאים במלחמת עולם: "אתה פח אשפה, קליקבייט של פורנו"

עמרי מניב מחדשות 12 תקף באופן חסר תקדים את דוד ורטהיים, אחרי שהעלה כתבה שמשמיצה את התחקיר שלו: "אתה כתב רכילות באתר ביבים. איזה פח אשפה אתה והעורך שלך שהפך את וואלה למיץ של הזבל"
מערכת ice | 
עמרי מניב (צילום פייסבוק/עמרי מניב)
עמרי מניב פרסם בסוף השבוע כתבה בה חשף כי איש תקשורת בכיר באחד העיתונים ניגש למפקד היאחב"ל והתלונן שנסחט. החוקרים ציידו אותו במכשירי האזנה ובמעטפה עם כסף, ממתינים סמוך לשוק בצלאל בת"א, אלא שהבכיר ניתק את המכשירים, מסר את המעטפה לסוחט שנמלט, והאשים את החוקרים שהציוד דפוק.
דוד ורטהיים העלה כתבה בוואלה וטען כי "הנושא לא הובהר בכתבה עצמה ושמו של הבכיר כאמור לא פורסם, ולכן לא ברור מה הערך העיתונאי שהיה גלום בסיפור. סופרה מפי בעל אינטרס (הסוחט שרצה להצדיק את מעשיו), ובוודאי שלא הוצלבה או נשענה על יסודות מוצקים. לדבר הזה אגב יש שם - רכילות".
 
עמרי מניב ממש לא נשאר חייב ותקף בוקר (ראשון) במלוא העוצמה את ורטהיים כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: "הפכת לעמרי חיון. אתה כתב רכילות באתר ביבים שמאז תיק 4000 הפך לקליבייט של פורנו, רק הבוקר ירדתם יותר נמוך מאולמרט בשביל עוד כמה לייקים בעניין שרה נתניהו".
מניב המשיך לתקוף כשהוסיף ואמר כי "במקום שתטפל קצת בעבירות מין בקהילה הגאה, אתה מנסה בהשמצות אישיות לטייח אותן. איזה פח אשפה אתה והעורך שלך שהפך את וואלה למיץ של הזבל".
 
"לא נקמה ולא סנדלי שורש," הוסיף מניב. "הכתבה היא יוזמה שלי, את הסיפור על הבכיר הצלבתי עם 3 קצינים בכירים לשעבר שהיו מצויים בחומר בזמן אמת. מתקשה להבין שיש מי שחושב שניצול מיני של בן 19 בזנות ע"י בכיר שמבוגר ממנו בעשרות שנים, סדיזם לכאורה ושימוש בקשרים למניעת הליך משפטי ופרסום האירוע - זו רכילות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה