ויראלי

רותם חג'ג' על סערת הנידה: רק תיידעו שזה ממומן

הדוגמנית, אשתו של איש העסקים צחי חג'ג', הגיבה על הפרסום המדובר בתשלום: "אין פסול לפרסם גם דברים שקשורים לדת. לא ממקומי לשפוט. רק מן הראוי שיהיה גלוי וברור - שמדובר תמיד בפרסום ממומן"
מערכת ice | 
רותם חגג (צילום אינסטגרם)
אשת העסקים והדוגמנית רותם חג'ג', אשתו של איש העסקים צחי חג'ג' (מבעלי חברת הנדל"ן הציבורית "קבוצת חג'ג'"), הגיבה על סערת הפרסומים הממומנים הפונים לנשים בעניין שמירת הנידה.
בפוסט לעוקביה כתבה חג'ג': "עידן של רשת חברתית - כשהתחלתי לעשות קמפיינים ממומנים, אנשים היו מגיבים לי 'למה את צריכה את  זה', 'כסף הולך לכסף'. תהיתי אם מישהו היה אומר לא להצעות שוות באמת, והרגשתי שזו צביעות להתייחס לזה בצורה הזו.
 
"התשובה שלי היתה חד משמעית - אני מתפרנסת בכבוד, כאשת עסקים, בלי קשר לשם המשפחה שלי. אני אוהבת את העובדה שאני עובדת, יוצרת ומרוויחה בזכות עצמי ובזכות הכישורים שלי ואני מעודדת אחרים לפעול בדיוק באותה הצורה. כל אדם הוא עולם, עולם שלם שלעיתים רק מחכה להתגלות. כמו שמפורסמים מקבלים תשלום על פרסומות בטלוויזיה כך גם באינסטגרם. לא מבינה למה אנשים מסתכלים על זה אחרת. לרשת כוח גדול בהרבה משל כל מדיה אחרת היום. 
"אבל ויש אבל גדול - אני תמיד תמיד מציינת שאני ברמה האישית (כי אני באמת יכולה לבחור וזה לא רק "למטרות רווח") מפרסמת אך ורק מוצרים או דברים שאני אוהבת ומאמינה בהם ומשמשת בהם גם ככה!!! ותמיד ארשום ליד - בשיתוף. או פרסום בשיתוף. גם כי החוק דורש וגם כי אני מעריכה את האנשים שנמצאים פה והם חלק מהמסע שלי.
 
"ובכל זאת חשוב לי להגיד שעיניי אין פסול לפרסם גם דברים שקשורים לדת אם באמת זה חלק מהאמונה או משגרת היום יום. אני עוקבת אחרי לא מעט בנות שמעלות תכנים שקשורים לדת ולוקחת את מה שמתאים לי. אני לא רואה בזה כפייה דתית כמו כל פרסום אחר. יש לכל אחד מאיתנו אפשרות לבחור מה שמתאים לו. לי קצת קשה עם זה שצריך לשלם על זה כי זה כבר לוקח את זה למקום אחר, אבל זה לא שלי ולא ממקומי לשפוט כל אחת וההחלטות שלה. רק מן הראוי שיהיה גלוי וברור - שמדובר תמיד בפרסום ממומן!
"לאחר מכן אפשר להוסיף שזה באמת מגיע בתוך עולם ערכים אמיתי אמיתי של כל אחת ואני מקווה שאכן זה כך, אבל גילוי נאות מחייב פה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה